Ja kan ook Valtan proberen op Normal?Ni zeker wa ik nu zou doen, main heeft net 1430 gehit...
Vykas in KR is 1430 normal / 1460 HM. Dus op 1430 blijven en nu ff op alts focussen of pushen naar 1445 voor Valtan HM?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja kan ook Valtan proberen op Normal?Ni zeker wa ik nu zou doen, main heeft net 1430 gehit...
Vykas in KR is 1430 normal / 1460 HM. Dus op 1430 blijven en nu ff op alts focussen of pushen naar 1445 voor Valtan HM?
Die is al downJa kan ook Valtan proberen op Normal?

sjansaard, niet vergeten dat je moet stoppen op 21.Ik heb mijn weapon onetapped van 20 naar 21 haha.
Gisteren was het bij US memorial day das een feestdag is niet "special" lolhet is wel een feit, via ingame shop krijg je voor 100 euro 30k gold .. via rmt sites krijg je tegenwoord voor 100 euro al 120k gold ofzo...
dus de ingame shop is eigenlijk een rip off momenteel ..
feit dat ze gold van abyss dungeons voor +1415 chars niet meer toelaten is gewoon onnozel ..
meeste zitten dan te zeggen 'in korea is het ook zo', maar die vergeten dat ze dat in korea pas hebben geblokkeerd wanneer de clown legion raid uitkwam... daar zijn we totaal nog niet, maar toch is het al geblokkeerd ..
+ in korea hebben ze een pak meer wekelijkse content met gold rewards dan dat wij hebben
amazon is er gewoon een new world 2 van aan het maken. 0,0 feedback op hun forums want het is "weekend" of "maandag is het special monday dus dan werken wij niet" ... de juni roadmap is er nog altijd niet en morgen is het al juni..
triestig gewoon, wordt tijd dat ik terugkeer naar mijn ps5 die stof staat te happen ^^

nyeah maar dan moet ge het nog willen riskeren om het via de niet zo officiele weg te doen.het probleem is vooral dat je 100 euro niet naar waarde wordt geschat.
via officiele weg krijg je 3 keer minder waar voor je geld dan dat je op een niet offiële manier je gold koopt..
dat het iets scheelt is normaal, maar 3 keer minder? nah ...

Ik heb geen probleem met geld te spenderen aan een game.Ghoh ja, ik snap da wel. Ik vind da ni echt erg om daar paar honderd euro naar te smijten, kheb al bijna meer uren hier in op paar maand dan da ik in een paar jaar op eso heb gestoken. Dus voor mij is da van "eh whatever" als ik daar nu 100 euro de maand aan geef, of aan ander games. I don't really care
Ma ksnap wel da voor sommige mensen da anders ligt. En da honing idd klote is.
Mijn aura is binne 10 dagen op, dan ga ik ook is ne nieuwe moeten kopen.
Kvin het vooral spijtig da ik te weinig volk ken da speelt, en da zoveel man het na een week of twee het al had opgegeven. Maar tis ni voor iedereen![]()
Die gold prijs wordt bepaald door de markt omdat er zo weinig gold in omloop is dacht ik, dunno die Zeals had dat ne keer uitgelegd ben het vergeten.het probleem is vooral dat je 100 euro niet naar waarde wordt geschat.
via officiele weg krijg je 3 keer minder waar voor je geld dan dat je op een niet offiële manier je gold koopt..
dat het iets scheelt is normaal, maar 3 keer minder? nah ...
Klopt ook heb een paar YT video's gezien van een Rus die LA speelde en inderdaad hij zegt ook dat de EU versie een serieuze downgrade is van RU en KR versie.Ik heb ook al een paar weken niet meer gespeeld, maar ik had al anderhalf jaar op de RU servers gespeeld ook.
En daar werd veel royaler gedaan met extra beloningen via allerlei belonings systemen.
Verschil in progress was enorm op de RU servers, ivm de eu versie.
Nu kan ik gewoon niet bijbenen, of ik zou nog enkel nog lost ark moeten spelen, en daar al mijn vrije tijd mee opvullen.
kheb van de meeste die zijn allemaal fully rested omda ik gewoon geen goesting heb om er een job van te maken.