Lost Ark

Lost Ark

Vanacht m'n weapon naar +20 gedaan :D ben echt fucking happy :p
7.6% chance en zat al ff te proberen, nu met al die extra materials een paar attempts gehad en tis gelukt ^^
Nu op't gemak m'n andere gear upgraden, duurste stuk is gedaan en ben blij :D

Glavier is m'n "main alt" nu, zit op 1355 maar niks van mats meer.

Goh wete ik blijf Wardancer toch het leukste vinden :)
Glavier is wel cava maja ga echt niet swappen van main.

+20 is idd 1490, redelijk overkill maja, sick glow :P

Argos P1 gedaan met randoms LOL maar echt shit accesoires gekregen kheb van mijn shadowhunter mijn specilisation van over de 1000 naar 600 moeten laten zakken zodat mijn demon impulse op max komt.
Maar ik heb tenminste ne oath chest en gloves gecraft, wapen is van hard mode dungeons zit al op 1375.

Glaiver speelt echt wel nice vind ik maar geen idee in wat ik moet speccen daar and i need more skill points zitten echt nice skills tussen.

Ik ken maxroll goed hoor gebruik het van het begin maar builds doe ik liever zelf, wat experimenteren

zou wel graag es een glavier, maar heb er eigenlijk geen tijd voor
heb al moeite om 1 main en 1 alt bij te houden ..

idd, niet genoeg mats om up te graden ...
zelfs met leegkopen van alle vendors .. 2 alts nog altijd in tier 2 (eentje dicht bij tier 3 met 1060 gear ofzo)
zou wel graag es een glavier, maar heb er eigenlijk geen tijd voor
heb al moeite om 1 main en 1 alt bij te houden ..
Ik zie dat in mijn guild ook, en snap het niet echt...
Het volgende is hoe het bij mij verlopen is. Iedereen speelt het spel op zijn eigen manier natuurlijk, dus aanzie dit niet als hoe het zou moeten ;)

Ik ben geen hardcore speler, ook compleet f2p. Volgende info is een guesstimate door vlug eens door achievements, guild discord en screenshots te gaan :p

Ik ben pas vrij laat aan alts begonnen omdat ik telkens wou wachten op stronghold research :) Eerste 2 alts pas ergens eind februari/begin maart gemaakt.
Door tier2 geraken op main vond ik het moeilijkste, ik ben pas op 7maart kunnen beginnen aan Punika. Toen zaten de 2 alts net in Rohendel.
De eerste 2 weken heb ik honing mats verkocht van main om wat gold te verdienen. Dan zijn de prijzen van tier3 mats enorm gezakt.
Dan is Arkesia-GP event gekomen :P Begonnen op 10 of 11 maart denk ik.
Direct 3e alt aangemaakt omdat ik zag dat ik anders een hoop event-rewards niet ging kunnen gebruiken :D De 2 eerste alts zijn in die week (ik gok 13maart) in tier2 geraakt. 3e alt dus maar voor tier1 mats van event :p
Tegen de 2e week van Arkesia-GP event was de 3e alt ook al door tier1 ^^ Dit was op 21 maart. Ondertussen waren de 2 eerste alts bezig aan de Feiton story-line. Dan maar 4e alt gemaakt om event-rewards in te sinken :) Dit is het enige dat ik op die alt gedaan heb, geen chaos dungeons of guardian raids.
Rond deze moment ben ik begonnen met main verder te progressen. In de week van 31 maart ben ik tot itemlvl 1366 geraakt, maar dan waren de event-books op dus heb ik een week gewacht om verder te pushen :p Door die weekly reset en event shop refresh heb ik de eerste 2 alts wel in tier3 gekregen.
Week erna op 7 april 1370 gehit met main. 2 alts op 1310 laten staan. 3e alt zat nog ergens rond itemlvl 1000.
In die week rustig main naar 1385 gebracht met mats die ik zitten had. Op 14 april is 3e alt ook binnengerold in tier3. Sinds ik nog tier3 books van Arkesia-GP over had, dan beslist welke alt ik verder ging pushen, de eerste 2 stonden nog altijd op 1310.
Sinds ik geen boeken wou verspillen dan maar op de alt levellen gefocused, en niet op main. In die week hem naar 1340 gebracht en de boeken die op 21 paril (van GP zelf dus) zouden vervallen gebruikt. Dan had ik nog een hoop boeken van guardian-stuk van event die op de 28e zouden vervallen. Deze in de afgelopen week opgebruikt en mijn "primary alt" is sinds gisteren 1370. Dankzij wat honing geluk + mats van Ark Pass + mats van Chaos Line heb ik gisteren ook main naar 1400 gekregen :p Maar nu zijn mijn Guardian/Destruction Stones wel op ^^

Dus Arkesia-GP event heeft eigenlijk:
2 chars door tier1 gehaald
3 chars door tier 2 gehaald
2 chars tot 1370 gebracht

Een paar side-notes erbij:
Buiten de eerste 2 weken dat ik tier3 gehit heb op main, heb ik geen honing mats verkocht op AH. Maar als tegenhanger: ik heb er ook nog nooit moeten kopen op AH ;)
Elke alt zit in een guild met guild shop lvl3, wat ik wekelijks uitkoop. Tijdens het levellen van alts kocht ik ook hun mats als ze in een lagere tier zaten.
Ik koop geen honing mats met pirate coins, ik vind ze te duur. Nu ik Astray & alle Island Souls en Giant Hearts (die je ermee kunt kopen) heb, ga ik het misschien terug beginnen doen.
Ik hou tower, cube & boss rush tickets tot de laatste push van een tier. Minder kans op falen.
Voor main/alts die ik level, doe ik enkel Una's Tasks die leapstones geven.

Boss rush en cube doe ik gwn weekly quest mee, geeft veel rewards (leapstones en silver), beter nog icm guild weekly.

Ik steek echt weinig tijd in alts, pomp alles in main. Ben nu wel op een kantelmoment aangezien m’n main op 1427 zit. Kan wel ff voort :)

Kben momenteel men bard naar T3 aan het pushen. Da gaat nummer 4 zijn in T3 dan ^^

Kheb de event dinge op glavier gebruikt, die extra honing da ge krijgt tot +12 is wel nice.

Main zit momenteel op 1393, dan ist 1370, 1340, 1056, 960, 556, 523 en een altje da ik misschien nog knowledge transfer op ga doen als ik er goesting in heb maar waarschijnlijk ff zo laten.

De 523 is een soulfit maar eigenlijk ni echt fan van. Gisteren men pala van 1340 naar 1370 gepushed, heeft me dikke 5k gekost aan mats, puur aan leapstones want al de rest had ik meer dan genoeg van. MAAR nu kan ik er wel argos P1 mee doen en hard modes ^^ en men engravings zijn pretty fucking sweet al zeg ik zelf, en men ander stats zijn ook redelijk nice.

Als ik de bard ook op 1340 krijg dan is da elke week me de dungeons toch een mooi aantal gold da ik binne kan halen. En aangezien ik die dungeons meestal me kameraad run is het minder erg dan me een full group aan randoms ^^

I might play this game too much, still addicted :p

Ik heb er nu ook 4 in T3 maar shit man ik zie dat echt niet zitten om dat te onderhouden.

Op mijn main wil ik altijd ALLES doen, sowieso... Maar mijn Glavier kan nu ook hardmodes doen en argos P1, maar damn stel u voor dat ge dat op 4 chars moet doen :D
om maar te zwijgen van chaos dungeons en guardians...

Ik heb er nu ook 4 in T3 maar shit man ik zie dat echt niet zitten om dat te onderhouden.

Op mijn main wil ik altijd ALLES doen, sowieso... Maar mijn Glavier kan nu ook hardmodes doen en argos P1, maar damn stel u voor dat ge dat op 4 chars moet doen :D
Als tijd een limiterende factor is, zijn 3 alts natuurlijk het efficiënste. Als we enkel naar alts kijken voor de dagelijkse tasks (chaos, guardian & una's tasks), op een maand:
2 alts, dagelijks alles doen is dus 2x per dag rewards en 2x per dag de tijd = 60x per maand rewards en 60x per maand tijd.
3 alts die je roteert, dus om de 3 dagen alles doen met rested: dagelijks 2x rewards en 1x de tijd = 60x per maand rewards voor maar 30x de tijd. Met de gewonnen dagelijkse tijd kan je dan elke dag op 1 alt ofwel beide oreha hard modes of Argos P1 runnen.

Dat is natuurlijk roster-wide bekeken, per alt individueel gaat het 1/3e trager.

Ghoh ja, ge doet da me hoeveel ge wilt he.

Ik heb nu men bard op 1340 gekrege. Vandaag hard modes doen en p1 nog me men pala en de normals me men bard.

Ma kameraad heeft er ook 4 op 1340+ waarvan 2 hard modes + P1 en onze mains doen p1 + P2 ..

En ik merk wel da als ge da same me iemand kunt doen, het veeeel toffer is. Dus dan is da ni zo erg om zo paar keer te doen me altje.

Mijn main misschien naar 1400 probere pushe de komende paar dagen maar maakt mij ni zoveel uit. Nu ga ik me meer me de horizontale content bezig houde ^^

vind toch dat het racing veel meer materialen gaf (gelijk die honing % mats), zonder die mats gaat het echt wel traag ..
na reset 2 armors naar 1395 (van 1390) kunnen brengen en alles is weeral op ... op naar volgende week ^^

vind toch dat het racing veel meer materialen gaf (gelijk die honing % mats), zonder die mats gaat het echt wel traag ..
na reset 2 armors naar 1395 (van 1390) kunnen brengen en alles is weeral op ... op naar volgende week ^^
Dat is omdat je het verkeerd bekijkt. Zowel met een roze bril naar GP event als in een verkeerde context naar huidige events.
Alle events tot op heden zijn bedoeld als inhaal-events voor Argos. Ze gaven vooral mats tot 1370. In de nu extended guardian raid-event zitten ook boeken voor de <1370 tier3 gear. Die wekelijkse 30 Solar Grace, 10 Blessing & 5 Protection uit GP event zouden u nu niet veel verder geholpen hebben, het waren vooral de boeken (10 armor, 2 wpn wekelijks) ;)

Vergeet ook niet dat +1370 honen een pak meer mats kost. 1365->1370 armor = 228 guardian stones & 8 honor leapstones. 1390->1395: 495 guardian stones & 10 greater leapstones.

En momenteel heb je ook nog Express Mission die een enorme honing boost geeft in t2. En Ark Pass geeft echt wel veel mats.

ze hebben letterlijk gezegd dat ze zoveel mogelijk spelers op 1415 willen krijgen tegen mei update
op deze manier gaan ze er echt niet geraken ..

ze hebben letterlijk gezegd dat ze zoveel mogelijk spelers op 1415 willen krijgen tegen mei update
op deze manier gaan ze er echt niet geraken ..
Wie zijn "ze" en waar hebben ze dat letterlijk gezegd?

De devs en/of Amazon hebben dat nergens gezegd hoor :p Het enige dat gezegd is en waaruit jij dat foutief zou kunnen afleiden is dit uit de april/mei roadmap:
Eventually, end-game content will be introduced, but players should feel comfortable to continue progressing at their own pace.

Our data has suggested that a big enough portion of our active players will reach, or be close to reaching, the item levels needed to participate in higher level end-game content by May. Our goal is to provide fun content for players, even if it’s at a higher level, while never making players feel pressured that they need to pay to keep up.
Wat het omgekeerde is van wat jij er van maakt hé. Ze willen dat spelers er zelf geraken en geen druk toepassen. Dus wat ze u dus geven, is extra tijd. Geen freebies voor end-game content.

Of hebt ge het op hun community letter van ervoor? Waarin ze toegeven dat ze Argos te vroeg gelaunched hebben en dan dit:
After analyzing data and listening to player feedback across all our community channels, we believe that an update that helps adventurers progress with the content currently in-game is more important than releasing new end-game content.
Wat dus ook slaat op naar Argos geraken, dat is de huidige in-game content.

Welja ze zeggen toch dat ze willen dat ”de meerderheid” dus 1415 heeft tegen Valtan? Niet letterlijk met die woorden maar het komt er wel op neer.

Ze willen niet dat mensen druk voelen om met real money mats te moeten kopen. Aka: ze geven mensen de tijd zonder Valtan nu al te releasen.

Als die percentages kloppen op de steam achievements ziijn de meeste spelers idd nog niet eens 1300.
Die achievement die we krijgen als een char 1300 word toont dat er maar 4% die achievement hebben. :crazy:

Of toont dat enkel het percentage van op moment dat IK die 1300 haalde?

4.jpg

Als die percentages kloppen op de steam achievements ziijn de meeste spelers idd nog niet eens 1300.
Die achievement die we krijgen als een char 1300 word toont dat er maar 4% die achievement hebben. :crazy:

Of toont dat enkel het percentage van op moment dat IK die 1300 haalde?

4.jpg
Nee da zijn de global achievements denkik gewoon. Als ik kijk staat da op 3.9% Ma da kan bijna ni kloppen want als ge kijkt naar cube bvb. Is er zogezegd maar 2.9% da een bronze chest heeft gehaald in de laatste cube. Da lijkt me ni te kloppen. Hoewel, da's ook unlocked op 1302 pas zeker?

Ik was ant denken om naar 1400 te pushen das nog 3 levels en ik heb al paar dingen op 1400+ staan omda ik het ni door had.

Terug
Bovenaan