Lost Ark

Lost Ark

Ja mijn eerste keer P1 duurde UREN… elke group faalde gwn keihard.

Ook altijd zo enkelingen die alle resses verkloten.

ok, nu begin ik te ragen op de honing van mijn alts
4 keer een 90% na elkaar gefailed ... er scheelt toch iets aan die honing kansen vind ik ...

dan nog, je hebt 0,10% kans om 4 keer na elkaar een 90% te falen
dus in principe kan dit niet gebeuren, maar in lost ark gebeurt het te veel

eindelijk 1370, argo ook al down bij 2de poging
silver is er gelijk wel doorgevlogen, begonnen met 2mil silver, heb nog 150k over :')

Van 1355 naar 1360 een stuk of 5 fails maar gehad minste fails tot nu toe.
Voor 1370 welke lvl moet uw gear zijn lvl 16 zeker? Of is het meer?

Van 1355 naar 1360 een stuk of 5 fails maar gehad minste fails tot nu toe.
Voor 1370 welke lvl moet uw gear zijn lvl 16 zeker? Of is het meer?
Nee das gewoon +15 op elk piece.

Kzit nu op 1380, heb 3 van de nieuwe pieces na twee abyssals gisteren te doen.

Kheb enorm veel sjans me de honing gehad ervan denkik want men chest is al 1400 en denk 3 fails xD

Alts zijn nu 1326, 1080, 820, 500, 350

Mijn pala ga ik volgende na 1370 doen. Das de 1080, dus punika dees weekend ^^

Amai 2e poging :eek: ik heb altijd pech met randoms…

Zit je toevallig niet op Thirain?
nope op slen.
eerste keer via matchmaking maar was een ramp, nergens een support en niemand die iets deed van tactics..
2de keer via group finder, was semi guild ding met 2 supports en iedereen kende tacs ... niemand dood gegaan zelfs in de ganse fight
vanaf nu dus nog enkel argos via group finder :)

zou ook kunden verder upgraden, mats zijn geen probleem maar geen gold en silver meer ... 350 gold voor 1 honing poging ...
zelfs met een dubbele una's gold chest per week geraak ik er niet :x

Ge hebt wel geluk gehad dan dat u ze aanvaarden vind ik :o

De groups die ik zie is altijd "LF supp" of "have the fight done already", dus als eerste keer was dat niet eenvoudig :)
Uiteindelijk letterlijk gepugged ZONDER support... Mja, niet dat het super moeilijk is maar toch gaf het wel voldoening.

Ondertussen zijn er al een paar maten/guildies die meekunnen tot P2.

Ben 1415, wapen is +17, ga nu enkel nog weapon proberen upgraden. Das +15 ilvl per upgrade nu.

Die glows vanaf +15 zijn wel nice.

die honing % zijn inderdaad niet correct
soms heb je zo 25% kans dat is dan 1 op 4 dus op 4 keer zou 1 keer moeten lukken, maar dan krijgde 5-6 fails op uw bakkes like WTF dan klopt dat toch niet zet er dan 15% op ofzo maar geen 25 eh

Nja met 25% kans is 5-6 faals natuurlijk nog steeds niet onwaarschijnlijk, maar langs de andere kant heb ik ook wel een vermoeden dat het niet altijd klopt.

Hoeveel keer ik een 80-90% honing gefaald heb, is onwaarschijnlijk, tegenover een 10-20% die NOOIT slaagt... :')

Net Argos P1-P3 gedaan. P3 is wel makkelijkste van allemaal.
Eigenlijk alles oneshot zelfs lol.

Velganos trouwens ook net m'n eerste keer gedaan. In parties ging het letterlijk nooit, heb hem gesolo'd, toch wel een vijftal attempts nodig gehad, en véél potions :D

Velganos heeft ne wipe mechanic zeker?

Ik ben sinds dit weekend 1385, honing research gedaan en nu ist tijd voor mijn pala die 1313 is naar 1370 te doen, zo kan ik als support mee where needed ^^

Berserker zit op 1326 dus in theorie zouk die ook naar 1340 willen voor die abyssal en ingrexion te kunne doen, maar kga eerst op de pala focusse ^^

De vrijdag/zaterdag PvP zitten doen me berserker, was echt wel tof, goeie damage amai :o

Nja der is ene algemene raid wipe mechanic, verder nog een individuele mechanic in laatste phase.
Geen makkelijke boss, en ben ik dan nog over ilvl.

M'n weapon is +18 xD
4 tapped, met 9% chance. Quite lucky wel... Heb er nu al weer 5 taps op met 5 fails uiteraard. Ik smijt gewoon alles in weapon nu... Als ik dat upgrade is dat meteen +15 ilvl + alle andere benefits van damage boost etc.

ik ben 1370 nu, is het de bedoeling dat ik die abyssal dungeons op hard farm voor materiaal om mijn legendary gear te craften en die legendary gear terug te boosten naar 1370? want ik denk niet dat je uw purple gear kunt transferen op legendary of wel?

ik ben 1370 nu, is het de bedoeling dat ik die abyssal dungeons op hard farm voor materiaal om mijn legendary gear te craften en die legendary gear terug te boosten naar 1370? want ik denk niet dat je uw purple gear kunt transferen op legendary of wel?

je +15 kan je transferen naar legendary gear, dan wordt dat stuk onmiddellijk +6 of +7 en dus terug 1370
dan kan je verder doen met die legendary armors

enkel argos en hard mode dropt currency om legendary te kopen (best je weapon van hard mode kopen, je gear dan van argos voor de 5piece set bonus)
argos p1 is zeker te doen, maar probeer te joinen via party finder, niet via matchfinder .. gisteren opnieuw via party finder van de eerste keer kunnen downen

Ik moet eerst mijn engravings nu op orde zetten mijn demonic impulse is bijna lvl 3 en dan 2 rode op lvl 1 lolz.

Doet er veel volk alleen phase 1?

Terug
Bovenaan