Lost Ark

Lost Ark

Mwa minder en minder he, maar er zijn er uiteraard altijd wel.

Als je P3 doet moet je al goeie engravings hebben enzovoort, daar kijken ze echt al eerst je gear na... Voor P1 zijn ze meestal zo kieskeurig niet.

En idd belangrijk is om je wapen van hardmode gear te kopen, en de 5 set van Arogs.

balance patch in korea ziet er meh uit ...
ik speel met berserker mayhem, sorc igniter en deathblase surge en alle 3 worden ze hard aangepakt ..
igniter -30%, surge -50% dam..
hopelijk duurt het nog een jaar tegen dat die patch hier is ^^ laat amazon maar hun tijd nemen voor ne keer :D

Mwa minder en minder he, maar er zijn er uiteraard altijd wel.

Als je P3 doet moet je al goeie engravings hebben enzovoort, daar kijken ze echt al eerst je gear na... Voor P1 zijn ze meestal zo kieskeurig niet.

En idd belangrijk is om je wapen van hardmode gear te kopen, en de 5 set van Arogs.
amai dan heb ik juist gegokt heb vandaag mijn wapen gekocht met de hard mode dungeon die ik gisteren heb gedaan met Evil en nog een guildmate.
97 quality :love:

balance patch in korea ziet er meh uit ...
ik speel met berserker mayhem, sorc igniter en deathblase surge en alle 3 worden ze hard aangepakt ..
igniter -30%, surge -50% dam..
hopelijk duurt het nog een jaar tegen dat die patch hier is ^^ laat amazon maar hun tijd nemen voor ne keer :D
Haha tja dat zijn natuurlijk ook de meest broken classes xD een nerf had ge eigenlijk wel kunnen voelen aankomen he...

Haha tja dat zijn natuurlijk ook de meest broken classes xD een nerf had ge eigenlijk wel kunnen voelen aankomen he...
mja, ik had niets opgezocht ofzo toen ik die begon te spelen
in iedere game speel ik een warrior, dus daarom begonnen met berserker :)

Ah :p ik speel ook altijd melee! Maar kweenie kvind de mechanics van wardancer enzo wel cool ivm berserker....

berserker heeft wel beste looks, da zwaard met een sick glow erop is gewoon zalig

maarja, zwaar OP wel... deed zo hardmode dungeons vorige week, die berserker had veel minder ilvl dan mij en deed 45% damage lol..

same, zit met al mijn alts vast .. dus momenteel per dag half uurtje inloggen en dan weer uitloggen
tijd dat terug wat content komt :x

The Honing way zeker :p Ik zit ook vast op mijn wardancer xD

+19 weapon, maar om naar +20 te gaan is het 6% kans (met full materials). Heb niet genoeg inkomen van die materials om verder te honen.

Armor pieces is 10% kans zonder materials, maja.... Liever 6% kans voor +20 weapon dan :P

idd, niet genoeg mats om up te graden ...
zelfs met leegkopen van alle vendors .. 2 alts nog altijd in tier 2 (eentje dicht bij tier 3 met 1060 gear ofzo)

ik vertrek volgende dinsdag naar het buitenland zal iets van 2 weken weg zijn hopelijk heb ik na die 2 weken terug wat meer zin want zit ook op een laag pitje, kzal wel vanaf vrijdag de lancer en south vern wat doen natuurlijk.

doordat het racing event weg is, vind ik wel dat je redelijkt wat honing consumables niet meer zo makkelijk vind momenteel..
als volgende ook nog es het andere event stopt, hoop ik wel dat ze nieuwe toevoegen

Nja dat waren vooral catchup events toch? Of om extra te pushen ter voorbereiding van Valtan (1415 requirement).

Die Ark Pass geeft echt zot veel mats! En die express missions boosten uw alts ook nog eens rapper naar T3.

Maar idd kga het ook wel missen als die events wegzijn, is toch een wekelijkse bulk die wegvalt...
Ik vind precies ook dat die guild vendor het niet echt meer worth is :s dat kost toch superveel voor weinig stenen... Of die Honor Shard pouches kosten toch megaveel voor wat je maar krijgt :/
Ik koop vooral de battle XP en punika entrance boxes.

idd silver is er gelijk wel genoeg
voor de upgrade zat ik rond 400k, nu zit ik op 5 mil ofzo
zal wel weer rap op zijn als ik begin te honen, voorlopig stop ik even op 1390 om wat gold te verzamelen

Terug
Bovenaan