Lost Ark

Lost Ark

Hoe een MMO-ARPG "mobile" aanvoelt begrijp ik niet goed, ik heb zelf 2 jaar mobile gegamed en er zit toch een serieus verschil op tussen mobile en PC games hoor.
Het is dan ook geen Westerse MMO, denk dat het daar op neer komt.

En overweldigend gohja, in het begin had ik het daar ook lastig mee, een weekje u erin verdiepen en alles wordt duidelijk.

Die rode bollekes zijn wel irritant, maar perfect te negeren (enkel Roster Information niet, omdat je daar per roster level een stat boost kan claimen).

Long story short:
Je hebt daily "login rewards", als je die claimed worden ze naar je inbox gemaild.
Je hebt ook "welcome challenges", als je bepaalde zaken doet of bereikt kan je ook nog eens een reward claimen daarvoor.

Verder heb je belangrijke currency zoals silver en gold.

Voor Honing (gear upgrades) zit je met Destruction Stones (rood, voor je weapon), Guardian Stones (blauw, voor je andere gearstukken), Leapstones, en Shards.
Afhankelijk van T1, T2 of T3 heten deze leapstones en shards: Harmony, Life, of Honor.

Laatst bewerkt:
Wat ik bedoelde is dat het precies gemaakt is voor mensen met de aandachtspanne van een vis die elke 5 minuten een dopamine hit moeten hebben door een shiny lootbox, achievement oid te krijgen en dat is wat je vaak ook ziet in mobile games, niet de gameplay/combat.

Wat ik bedoelde is dat het precies gemaakt is voor mensen met de aandachtspanne van een vis die elke 5 minuten een dopamine hit moeten hebben door een shiny lootbox, achievement oid te krijgen en dat is wat je vaak ook ziet in mobile games, niet de gameplay/combat.
Den helft van die chests da gekrijgt hebbe "chance to obtain" doe die gewoon open.

Die met "select 1" laat ge zo tot ge weet wa ze doen

tussen 1360 en 1370 is het ergste vind ik
redelijk wat mats nodig en steeds maar een upgrade kans van 15%..

heb op mijn weap nu al zoveel gefaald dat als ik nog 1 keer faal, de volgende keer 100% is .. zegt genoeg :)

Ik vind dit spel zo overweldigend om te beginnen, popups, claim dit, claim dat, 100 verschillende items, currencies, chests in mijn inventory en mail waarvan ik niet weet voor wat het allemaal dient, UI waar elke minuut wel ergens een rood bolletje verschijnt. Voelt zo wat mobile aan...
Ik had dat met blackbdeser online 😂

alé na reset tot aan 1365 geraakt.. weap zit al op 1370, dus nog 5 upgrades en eindelijk 1370..
die chances bij honing zijn echt wel fucked up ... 9 keer op 40% geprobeerd, 9 keer gefaald

Ben 1405 maar tja het loopt op z'n einde qua honing xD
Materials smelten weg en ook m'n silver/gold...

1400-1415 is te vergelijken met 1350-1370

1355 hier maar er is iets dat mij blijft aantreken om de game elke dag te spelen. Ik doe mijn chaos dungeons, die nieuwe guardian raid, daily quests. Nu doe ik wat van die collectibles/adventure tomes. Gisteren gehoned van 1350 alles bijna opgebruikt dat ik had van de vorige week te farmen van mats. Ook gisteren de laatste raid gedaan Oreha’s Preveza en heb ik heel mijn paarse armor kunnen craften. Nog alleen pants heb ik nodig, maar damn die armor is lelijk voor shadowhunter. Zo helemaal in zilver.

De skins momenteel zijn gene vette xD

Hoop snel op bikini skins xD

Die pinguin is ook wel leuk, van die pet reeks. Zitten enkele leuke bij.

het wordt dringend tijd da ze hun roadmap aankondigen
als je ziet welke content er is in KR versie, dan is onze versie wel magertjes ..

Ze kunnen natuurlijk ook niet alles meteen uitbrengen…

En ja die road map verandert wellicht constant, er komt ook veel feedback vanuit EU en die kan je moeilijk vergelijken met KR.

Ik denk dat ze na Argos te vroeg te releasen ook heel goed moeten nadenken hoe ze het nu gaan aanpakken. Komt wel goed hoor.

het komt wel true, maar als ze niet opletten is iedereen al weg
ik ben uit verveling ook al met alts gestart, zegt al genoeg ... ik speel nooit met alts :)

ja idd na P1 kunde meteen P2 doen met zelfde party

hebben het kunnen puggen... gewoon 4 randoms op discord uitgenodigd en het was goed genoeg :) 4 attempts nodig gehad voor P2.

Nice, ik gisteren nog 2 ander pugs geprobeerd maar helaas.

De laatste groep was goe. Maar zo ene die altijd in eerste seconde van de fight dood ging. En dan nen andere dcd.

Spijtig. Ma straks nog is proberen. Kwil voor de reset toch iet fwa nieuw set.

En hard mode van den andere ook is doen

Terug
Bovenaan