Lost Ark

Lost Ark

Ik zit tot onder mijn kie in de gips momenteel en geraak het niet gewoon om de combat related stuff met controller te spelen vanuit mijn zetel...

FF xiv bijvoorbeeld had ik geen enkel issue mee met de controller, maar krijg het systeem met die skills niet onder de vingers in LOA, met al de movement en het dodgen :biglaugh:

Afkicken.... :headshake:

Echt kotsen zo lange downtime -_-
Das wel zware tegenvaller aan dit spel.

Ik zit wa voor op maten en guildies, das echt zot worden. Ik wil endgame pushen en hang volledig van de matchmaking af. Hopelijk krijgen we veel mats nu met die extra event enzo dat de rest snel wa inhaalt.
Gij zijt altijd wel ne strever geweest hè 😉
Voort moment 1332 , rushen boeit me totaal nimeer
Pvp is een andere zaak :)

Gohja ik ben wel gedreven door progressie. Dat heb ik met elke MMO-RPG / ARPG die ik speel :p

Ik ben 1392.5 en had nog genoeg great honor leapstones voor 2 attempts, maar geen % chance materials over... Ik ben benieuwd straks met alle extra materials, ik verwacht wel een dezer dagen 1400 te halen.

Is er een manier om toch iets te kunnen kopen van de store mits het hier in België & NL niet echt beschikbaar is. Voor mij zou het meer voor de skins zijn

Je hebt een buitenlandse steam account? Zeker niks betalen met een creditcard of paypal of whatever dat er gelinkt is aan een belgische betaalkaart, want dan wordt uw store omgezet naar een Belgische en zijde gesjost.

Ik werk met steam gift cards gewoon. Die kan je gewoon toevoegen aan uw steam account en dan met steam credit ingame Royal Crystals kopen.

Je hebt een buitenlandse steam account? Zeker niks betalen met een creditcard of paypal of whatever dat er gelinkt is aan een belgische betaalkaart, want dan wordt uw store omgezet naar een Belgische en zijde gesjost.

Ik werk met steam gift cards gewoon. Die kan je gewoon toevoegen aan uw steam account en dan met steam credit ingame Royal Crystals kopen.

Nee is een Belgische Steam account. Had lost ark gekregen via gift.

Gohja ik ben wel gedreven door progressie. Dat heb ik met elke MMO-RPG / ARPG die ik speel :p

Ik ben 1392.5 en had nog genoeg great honor leapstones voor 2 attempts, maar geen % chance materials over... Ik ben benieuwd straks met alle extra materials, ik verwacht wel een dezer dagen 1400 te halen.
heb je eigenlijk geld gespendeerd tot nu toe of gwn free to play en zwaar grinden?

Je kan perfect de aankopen op de LA store doen als er geld in wallet zit van je BE steam account.
heb crystals gekocht om die skin te kopen maar dan toch mij bedacht, wacht wel op een coolere skin.

Van het moment dat LA game in je steam zit kan je alles gewoon gebruiken je moet gwn in het begin met VPN werken om de game in je steam library te krijgen daarna is het eaaaaasy

Goh ik ben niet volledig F2P. Heb in't begin dom geweest en alles gepompt in mijn Gunslinger, om daarna te rerollen... Dus m'n Gunslinger was T2 en dan rerollde ik naar Wardancer, dat was een hell... Heb wel wat materials gekocht toen, die stonden ook wel schijteduur maja.... had wel wat in te halen.

Nieuwe event is wel tof. Scorpion zen staart kapot doen en ge hebt zotte damage da het gewoon maar 5 minuten duurt.

Eerste keer da ik het deed me men main wist niemand van ons wa doen, dus duurde em 18 minute. Dan me men altjes 5 minute elk, da was wa toffer :D

Merci voor de tip xD hier duurde het ook schijtelang.

Ben 1398, moet nog 2 stukken upgraden maar heb geen chance increase materials meer. Wel nog leapstones voor 2 attempts.

Nieuwe event is wel tof. Scorpion zen staart kapot doen en ge hebt zotte damage da het gewoon maar 5 minuten duurt.

Eerste keer da ik het deed me men main wist niemand van ons wa doen, dus duurde em 18 minute. Dan me men altjes 5 minute elk, da was wa toffer :D
Waar begin je dat event van die scorpion feitelijk?

Zoveel weners wel op reddit nog altijd over da honing.

De westerse MMO spelers snappen het hele concept van de koreaanse/japanse/... games precies ni.

Ik zit hier van "wooo nog ne level" en totaal niks erg als er iet faalt want tis nog altijd beter dan BDO (wa nog altijd een zalig spel is daar ni van)

En ander mense van "aaah ik ga stoppen want dees trekt op niks" maar dan wel blijve zagen op de forums. Please stay away and close the door behind you :p

KZit nu op 1361 denkik, ik ga ervan uit da ik bij volgende reset wel 1370 haal. Maar kheb nog zoveel te doen.

Klein frustratie gisteren wel, kheb eindelijk die gates of harmony welcome challenge nekeer gedaan, had 8tal sleutels dus dacht van kom, kga die allemaal opgebruiken.

3 uur later, zit op revelry row me nen alt bezig, krijg daar quest voor de island soul. Moetk die gates of harmony kist opedoen -.-

Magk terug wa coop sailing gaan doen :p

ze blijven misschien zagen maar toch terugkomen game had een 24h piek van 417K spelers lol zelfs na 2 ban waves van bots

Ik ben al wat minder verslaafd nu aangezien ik meeste van de dingen wel unlocked heb die ik "nodig" had :p

Verder wacht ik vooral op guildmates/maten waarmee we Argos volledig kunnen doen -_-
Ik ben 1400 en spaar gewoon al m'n mats momenteel.

Ik vind dit spel zo overweldigend om te beginnen, popups, claim dit, claim dat, 100 verschillende items, currencies, chests in mijn inventory en mail waarvan ik niet weet voor wat het allemaal dient, UI waar elke minuut wel ergens een rood bolletje verschijnt. Voelt zo wat mobile aan...

Terug
Bovenaan