Lost Ark

Lost Ark

Heb mijn powerpass gebruikt op een Soulfist. Boeiend of ze een DBZ-kloon zijn, wat is ie fun om te spelen. :D

Voor het verzamelen van T1 mats, de islands-run (zie speedrun guide op maxroll) is eenmalig per account zeker? :unsure:

Heb mijn powerpass gebruikt op een Soulfist. Boeiend of ze een DBZ-kloon zijn, wat is ie fun om te spelen. :D

Voor het verzamelen van T1 mats, de islands-run (zie speedrun guide op maxroll) is eenmalig per account zeker? :unsure:
Idd material islands zijn eenmalig.
Je kan die toren clearen op een alt, dat geeft veel mats. Verder ook gewoon chaos dungeon, guardian, abyss, dailies, weeklies, weekly vendors + andere alts om mats te sharen...

Als je geduld hebt kan je ook gewoon uw mats opsparen en niet meer honen. Later deze maand komt die nieuwe raid uit en wordt T1 en T2 honing chances zwaar gebuffed naar 100% en zelfs 2 levels per keer :') Iedereen in T3.....

Ik zit zelf op 1350 en nu zit ik gewoon vast. 15% chance per item met een maximum van 30%.
Het wordt in ieder geval nog veel erger. Uiteindelijk gaan we op 1% chance zitten in de "finale endgame".

Lol, nog veel meer questen xD

De endgame begint imo pas in T3.
Blijkbaar 😁.
Dungeons, raid, tower, etc zijn voor mij als casual toch ook al end game. Eindelijk wat afwisseling tussen al het rondlopen, met NPCs praten en af en toe eens 3 vijanden killen.

Idd material islands zijn eenmalig.
Je kan die toren clearen op een alt, dat geeft veel mats. Verder ook gewoon chaos dungeon, guardian, abyss, dailies, weeklies, weekly vendors + andere alts om mats te sharen...

Als je geduld hebt kan je ook gewoon uw mats opsparen en niet meer honen. Later deze maand komt die nieuwe raid uit en wordt T1 en T2 honing chances zwaar gebuffed naar 100% en zelfs 2 levels per keer :') Iedereen in T3.....

Ik zit zelf op 1350 en nu zit ik gewoon vast. 15% chance per item met een maximum van 30%.
Het wordt in ieder geval nog veel erger. Uiteindelijk gaan we op 1% chance zitten in de "finale endgame".

Holy shit, dat wist ik niet. In dat geval ga ik vanaf morgen al m'n mats op mn main en alt opsparen tot die buffs live zijn. :D

Dit terzijde, ik probeer dagelijks minstens 1 guardian raid te doen, maar altijd met een bang hartje. Meestal moet ik tot 5 keer queue'n voor ik eindelijk in een groep zit die de raid boss effectief neerkrijgt. Maar Calvantus is ik-weet-niet hoe gemakkelijk zeg. Gisteren en vandaag hem gedaan en one-shot beide keren. Of misschien is ie easy omdat ik Paladin speel en een Purify-effect gekozen heb op mn Holy Protection, zodat die debuff nooit een kans krijgt om te stacken.

Tzijn vooral die 4e bosses die altijd wel iets moeilijker zijn.

Paladin is echt zot goe! Altijd blij als er ene in m’n party zit.

Kweet wel niet vanaf wanneer die buffs live zijn. Normaal deze maand.

Hier ook level 50 op mijn paladin eindelijk. :unsure: te weinig tijd gehad om te spelen laatste tijd :D

Nu mijn awakening skill halen en pve build verder uitwerken

Tzijn vooral die 4e bosses die altijd wel iets moeilijker zijn.

Paladin is echt zot goe! Altijd blij als er ene in m’n party zit.

Kweet wel niet vanaf wanneer die buffs live zijn. Normaal deze maand.

Als je moest kiezen tussen een Paladin of een Bard in party, welke krijgt uwe voorkeur? :p

Ik heb mijn 2de Powerpass, en twijfel tussen Bard en Artillerist, of misschien nog iets anders. Bard ziet me er ook erg leuk uit als support, maar ik heb mijn Paladin al en tis niet dat ik mijn alts even snel naar T3 ga kunnen brengen als mijn main. Artiellerist ziet er retegaaf uit, maar wel gene mobility, da's minder. Eigenlijk zou ik het liefst een Artist of Summoner (hoogstwaarschijnlijk Summoner) maken, maar ze zijn jammer genoeg nog niet beschikbaar... Spijtig, want ik had beide op youtube gezien en damn zijn ze allebei cool.

Maar ik ga nog effe wachten vooraleer ik die 2de powerpass gebruik. Ik heb ontdekt dat je via Stronghold ook characters naar 50 kan brengen.

Ik twijfel ook over Artillerist (of Sorceress) als alt, die even goed mijn main kan worden.
De trieste AoE van mijn Shadowhunter ben ik ondertussen al wat beu, te veel 'beam' attacks imo 😁

ik zit gelijk weer een beetje vast rond 1060
heb alle islands gedaan, dus enige wat ik nog kan doen zijn dailies en hopen dat honing niet failen :)

Wat doen jullie eigelijk met alle oude tier 1 materials? die je niet kan traden? Neem nu zelfs relic Radiant powder enzo die dingen. ben bijna aan tier 3 dus heb geen idee wat ik ermee moet doen

Ik heb da momenteel nog in men bank steken. Stiekem hoop ik da ze da ineens roster bound gaan maken maar zal wel niet.

Ondertussen ilvl 1320 ish.. We zijn goe bezig! Alle non bound dingen verkoop ik nu wel.

Guild zit op 32/34 dus nog wat plekjes. Meer volk online gezien dit weekend maar de meeste nog ni op de guild server.

Ga binnenkort wa dingen opzetten voor wa te helpen gearen. Eventjes maken.

Ook eens zien voor wat extra volk. Diegene die al meer dan 10 dagen ni ingelogged zijn vliegen er dan wel uit.

Slen is where its at!

Donderdag sowieso level 4

En de alt guild misschien level 2

Is er ergens een goeie guide voor builds?
Voor mijn sorcerer vind ik er verschillende maar ze spreken elkaar allemaal tegen ..

258 skillpoints en heb juist Doomsday unlocked.
Of gewoon spelen met de skils dat ik graag gebruik?

Is er ergens een goeie guide voor builds?
Voor mijn sorcerer vind ik er verschillende maar ze spreken elkaar allemaal tegen ..

258 skillpoints en heb juist Doomsday unlocked.
Of gewoon spelen met de skils dat ik graag gebruik?

Terug
Bovenaan