Lost Ark

Lost Ark

Welke domkop heeft de area channel chat gelocked tot lvl 30?
Waarom kan ik geen potions etc droppen in de skillbar beneden de manabar? Die dient daar toch voor? Maar als ik probeer krijg ik die "this bar is only for potions blabla " melding?

Waar de f*** is mijn mount die ik kreeg als lanceringsreward? Ik druk RMB en ineens is dat paard verdwenen?
Ge kunt healing pots in die onderste zetten MAAR enkel die % health doen.
Die battle bar is voor items die ge kunt gebruiken in bepaalde encounters only. Zo kunt ge tijdens guardian raids of abyssal dungeons die wel gebruike maar de gewoon pots ni.

U mount kunt ge terug vinden onder de mount knop, wa ge zou weten had ge de tutorials gevolgd en gelezen int begin vant spel want da zegt het zelfs. ALT + V

Area chat lvl 30 is voor goldspammers, tis een beke een slechte bandaid oplossing maar heeft al wel veel geholpen.

die volledige "run to t3" guide gevolgd en gestrand op 1 item van ilvl 600 ...
596 atm :(
ISLANDS! :p

Bekijk deze eens ;)

ik heb alle island van de guide gedaan :p
heb al massa tier 2 materialen ... dus tier2 gaat wel rap gaan ^^

vraagje echter : ik heb nu een set gear, bij tier 2 ga ik dat moeten vervangen door blue gear? of ga ik mijn set kunnen upgraden?

ik heb alle island van de guide gedaan :p
heb al massa tier 2 materialen ... dus tier2 gaat wel rap gaan ^^

vraagje echter : ik heb nu een set gear, bij tier 2 ga ik dat moeten vervangen door blue gear? of ga ik mijn set kunnen upgraden?
Gaat ge idd moete vervangen maar ge kunt in theorie die nog verder upgrade tot lvl 20 ma geen idee hoe da werkt.

I could be wrong though. Ik zit nu op 1054 ofzo, en heb ook een full set. Geen idee of die nog iet waard is op 1100

Kheb wel geleze da ge die set gear terug kunt disenchante voor die tokens terug te krijgen. Ma, again, no clue.

Op 600 kon ge zo als ge die 802 ilvl stuff krijgt, u gear van +15 ne gear transfer doen zoda ge meteen op +1 stond.

Dammm die onderwater abyss dungeons zijn mooi en fun gedaan man 🤪
Aangeraden om ook hier de party wipe mechanics na te lezen indien geen groep die het uitlegt 😉

2 stukken Legendary kunnen craften voor mijn bard met de token drops, en 2 chaos pieces transferred naar die Legendaries.

is wel jammer dat je de engravings bij iedere nieuwe tier ook opnieuw moet doen
mijn berserker build was perfect (mayhem lvl 3, masters tenacity lvl 3, cursed doll lvl 1) en nu is het om zeep :p

Lustig aan het questen in Rohendel, maar het begint te kriebelen om een Soulfist te spelen. Ik heb al enig tijd gespendeerd om de verschillende classes waar ik interesse in heb, te vergelijken en van alle melee (en ranged) dps vind ik Soulfist toch een stuk leuker dan de meeste, en niet omdat ze nogal DBZ-achtige moves hebben.

Zat te denken om de Powerpass die ik kreeg van main story in Vern te gebruiken op mijn Soulfist. Zijn er redens waarom ik dit beter niet doe en/of beter gebruik van Powerpasses?

Ik zit me men altje nu op 593, grrr, te weinig leap stones weeral xD nog 2 pieces da naar 15 moeten, en eentje dervan 3 keer op 80% gefaald, da's wel ne pijnlijke :D

main zit op 1070 ofzo, maar kheb niks meer om te doen voor meer stones dermee altje ff bezig zoda ik terug wa kan funnel spele

Gisteren avond ilvl 600 behaald, en deze morgen met alle mats die ik had klaarzitten ineens naar ilvl970... nuts :D

Damn hoeveel mats had jij wel zeg. :unsure: Rohendel afgewerkt voor je je ilvl verhoogde?

Vandaag had ik een flinke hoeveelheid mats (70k harmony shards) en dacht dat dat meer dan genoeg ging zijn... nope, van 460 naar 520 gegaan. 6 fails gehad. :(

Ja bij mij was het ook van 600 - 960 in 1 keer, met de mats van die speed run guide. :)

Tis nu vooral 1020ish naar 1100 dat inderdaad als een slak kruipt.
Maar heb het mijn eigen ook een beetje aangedaan, want ik heb van mijn tier2 mats verkocht (die niet bound zijn of course) op de AH omdat men schandelijk hoge prijzen betaalde.
Heb er dan met mijn GOLD winst extra paarse gems mee gekocht op de exchange, en met die paarse dan weer mats gekocht op de shop.
Heb er uiteindelijk in GOLD nog altijd veel meer winst uitgehaald, maar nu een beetje langer wachten op nieuwe resources he :)

Word hier ook een beetje uitgelegd:

making gold

Ik moet wel al veel sjans gehad hebben met mijn upgrades tot 960 want ik heb maar 4x een fail gehad voor die grens. Ik dacht zelfs dat je maar een fail kon krijgen vanaf +7 of +8 lmaar lees hier precies mensen die dat ervoor al kregen.
Op de RU versie heb ik ook nooit een fail gehad voor +7.

Laatst bewerkt:
Damn had precies nog niet het idee gehad om te checken of er een Lost Ark thread was :D

Man wat een game! Pas 2 dagen voor release beginnen kijken om te spelen en sindsdien dagelijks nog niet veel anders gedaan :s
Zeer lang geleden dat ik nog zo verslaafd geweest ben (ten tijde van PoE release denk ik).

Speel een Wardancer main (ilvl 1335), speelde eerst Gunslinger (die zit ergens rond de 860 in T2), rerollen was echt een slecht idee maar dankzij de voordelen van 1 character in T2 te hebben had ik mijn Gunslinger toch als eerste naar T2 gebracht. Dan met de increased honing chances mijn Wardancer laten overnemen :-)

Ik ga als alt een Striker spelen, die zit nog maar op 580 ofzoiets, maar doe eigenlijk niet altijd al m'n dailies meer :/ ben nu vooral bezig geweest met andere dingen op mijn Wardancer (completions, collectables, skillpoints, ...........)

Ja bij mij was het ook van 600 - 960 in 1 keer, met de mats van die speed run guide. :)

Welke speed run guide is dit? Die op maxroll.gg? Ik heb die gisteren en vandaag grotendeels gevolgd (sommige islands had ik al completed dus was het soms zoeken welke stap ik mocht overslaan) maar ik zit al op stap 31 en da's de voorlaatste blijkbaar, terwijl ik nog steeds op ilvl 520 met veel te weinig mats over om naar de 600 te geraken. :( Wel al redelijk wat T2 mats gekregen maar ik betwijfel of het genoeg gaat zijn.

same hier, na yorn ilvl kunnen duwen van 600 tot 1040 atm ^^
door die speed guide massa tier 2 mats in stock dus ging vlot, nieuw gebied ook al afgewerkt..
ben wel aan het twijfelen om die abys dungeons van 8 man te doen ... dat zal waarschijnlijk een shitshow worden ^^

Welke speed run guide is dit? Die op maxroll.gg? Ik heb die gisteren en vandaag grotendeels gevolgd (sommige islands had ik al completed dus was het soms zoeken welke stap ik mocht overslaan) maar ik zit al op stap 31 en da's de voorlaatste blijkbaar, terwijl ik nog steeds op ilvl 520 met veel te weinig mats over om naar de 600 te geraken. :( Wel al redelijk wat T2 mats gekregen maar ik betwijfel of het genoeg gaat zijn.

Ja die guide, maar lijkt me raar dat je alles zou hebben gedaan en toch maar zo ver geraakt met je mats?
Ik lees wel dat je veel fails zou gehad hebben maar dan nog. Geen idee waarom jij er zo weinig hebt.

Maar tis ook niet enkel die eilanden he, ik deed sowieso alles dagelijks/wekelijks (waar mogelijk vanwege caps) waar je resources kon van krijgen, zoals compass events, de boten voor de haven waar je resources kan van kopen, de guild crystal die je kan wisselen, 2x chaos en 2x raid bosses, tower run, cube etc etc...

En dat zoveel mogelijk op 4 chars :)

Vind ik idd ook raar. Ik ben ilvl 546.66 nu, met een totaal van 10 fails (pfffff)... maar zelfs zonder die fails zou ik de 600 nog niet gehaald hebben. Maar ik heb wel niet veel chaos dungeons en raid bosses gedaan. Aan de tower run ben ik gisteravond begonnen, voor die cube moet ik blijkbaar eerst nog een groengekleurde quest doen die ik niet heb. Compass Events heb ik nog niet van gehoord, die trade merchant boats zag ik wel maar nog geen interactie mee gehad.

Nog veel te ver van mijn bed-show (gezien ik als casual nog rustig aan het levelen ben) maar de starting guide op YouTube van Raxx (vnl diablo streamer) lijkt me toch ook zeer handig post 50.

Terug
Bovenaan