Daarmee kom je er niet. 8 weken zomerverlof, 2 weken kerstverlof, 2 weken paasverlof. Dat is al 12 weken of dus 60 dagen. Je hebt er als koppel normaal 40.Dat bestaat al, dat heet oa wettelijk verlof![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarmee kom je er niet. 8 weken zomerverlof, 2 weken kerstverlof, 2 weken paasverlof. Dat is al 12 weken of dus 60 dagen. Je hebt er als koppel normaal 40.Dat bestaat al, dat heet oa wettelijk verlof![]()
Wacht heb je het nu over kinderopvang dat sluit of schoolvakantiesDaarmee kom je er niet. 8 weken zomerverlof, 2 weken kerstverlof, 2 weken paasverlof. Dat is al 12 weken of dus 60 dagen. Je hebt er als koppel normaal 40.
Google wilt mij niet helpen, want daar staat het enkel over de corona-situatieWacht heb je het nu over kinderopvang dat sluit of schoolvakanties
Want kinderopvang sluit bij mijn weten nooit zolang en tijdens schoolvakanties zijn er opvanggelegenheden voor schoolgaande kinderen
. Maar ik herinner mij nog als kind dat mijn ouders in elk geval afwisselend verlof moesten nemen, én mij op kamp moesten sturen om bvb de zomervakantie te overbruggen.Minder volk => minder nood aan grondstoffen => minder inflatie!Kan het weer terug meer on-topic gaan aub?

Dus je geeft zelf het antwoordGoogle wilt mij niet helpen, want daar staat het enkel over de corona-situatie. Maar ik herinner mij nog als kind dat mijn ouders in elk geval afwisselend verlof moesten nemen, én mij op kamp moesten sturen om bvb de zomervakantie te overbruggen.

Ondertussen uw huis verbouwen betekend een kost van pak 400 euro / dag bespaard
400*20d = 8000 euro
Dat 4 maand en je zit aan 35k (incl premie) en die 4 maand zijn ook nog eens gelijkgesteld met periode van tewerkstelling
Eerst zijn het er 100k, nu 3. Eerlijke manier van discussiëren is dat niet hé. Maar ergens weet je dat zelf ook wel, vermoed ik. Daarmee ga ik niet verder op je posts ingaan. Baadt gerust in je Grote Gelijk, dan ga ik genieten van mijn gesubsidieerde dag met mijn kinderen.Sure vandaar dat we zo een gat in de begroting hebben, 3 kinderen die gaan werken en heel dat gat is gedicht![]()
Niet elke manier van ontslag geeft recht op uitkeringDan kunt gij u toch ook laten ontslaan? Dan krijgt ge een uitkering die een pak hoger ligt dan de uitkering voor ouderschapsverlof en nog eens 400 euro per dag besparen om uw huis te verbouwen!
Nee ik had het gelezen als dat elk kind miljarden gaat betalen aan belastingenEerst zijn het er 100k, nu 3. Eerlijke manier van discussiëren is dat niet hé. Maar ergens weet je dat zelf ook wel, vermoed ik. Daarmee ga ik niet verder op je posts ingaan. Baadt gerust in je Grote Gelijk, dan ga ik genieten van mijn gesubsidieerde dag met mijn kinderen.
1 miljoen huishoudens, dus wat meer dan 1 miljoen mensen.Ik denk dat er echt wel andere katjes te geselen zijn (1 miljoen mensen maakt gebruik van het sociaal tarief, 1 miljoen!) dan ouders die het ouderschapsverlof op een alternatieve manier invullen.
De grensbedragen volgen ook gewoon de index.1 miljoen huishoudens, dus wat meer dan 1 miljoen mensen.
Welke invloed heeft de inflatie eigenlijk hierop? Zullen veel gezinnen door de inflatie en de hoge loonindexatie buiten het sociaal tarief vallen?
Ik zal anders de effectieve cijfers posten:Reizigers is verre van hetzelfde als vakantiegangers![]()
Zijn er niet nog altijd een stuk minder business-mensen die vliegen?Ik zal anders de effectieve cijfers posten:
"Van vrijdag 1 april tot en met zondag 17 april, verwachten we 900.000 reizigers op Brussels Airport of bijna 70% van het aantal passagiers in de paasvakantie van 2019."
U basisbrutoloon, zonder bonussen, zal effectief 6% gestegen zijn (ietsje meer zelfs door cummulatief effect van % op %).Hier als arbeider in september, januari en maart +2% door index, is toch snel aan het gaan. Moeilijk om te zeggen of het ook zo veel netto is. We krijgen ook wel aantal premies maar geen idee of die allemaal mee volgen met index. Ik weet niet of er veel werkgevers dit doen maar zou toch betekenen dat effectieve vermeerdering loon geen 6% zal zijn?
Door idioot en kortzichtig beleid zijn we idd meer afhankelijk van buitenlandse ontwikkelingen, dat is een feit … Energie is de belangrijkste factor en wie heeft dat terug verpatst in het verleden …. hadden we ook geen luchthaven vroeger, waar er mits wat deftige leiding toch iets van kon maken.![]()
Mercedes Van Volcem (Open Vld) wil ingrijpen op indexering: “Geen sympathiek idee, maar we moeten inflatiespiraal stoppen”
Vlaams Parlementslid en schepen van Financiën in Brugge Mercedes Van Volcem (Open Vld) stelt voor om de snelle stijging van de loonkosten te stoppen door in te grijpen op het mechanisme van de automatische loonindexering. "Niets doen zal leiden tot een spiraal van prijsstijgingen en recessie...www.hln.be
Voorstanders daarvan hier? Of is onze inflatie toch grotendeels afhankelijk van buitenlandse ontwikkelingen?
Ze heeft wel een punt natuurlijk. Voorbeeld van de bouw:![]()
Mercedes Van Volcem (Open Vld) wil ingrijpen op indexering: “Geen sympathiek idee, maar we moeten inflatiespiraal stoppen”
Vlaams Parlementslid en schepen van Financiën in Brugge Mercedes Van Volcem (Open Vld) stelt voor om de snelle stijging van de loonkosten te stoppen door in te grijpen op het mechanisme van de automatische loonindexering. "Niets doen zal leiden tot een spiraal van prijsstijgingen en recessie...www.hln.be
Voorstanders daarvan hier? Of is onze inflatie toch grotendeels afhankelijk van buitenlandse ontwikkelingen?
Maar o wee als ik gebruik durf te maken van dat ouderschapsverlof hoor, dat is toch een schandalige constructie!
Echt, soms gaat het hier toch echt wereldvreemd aan toe op Beyondgaming. Je kan je afvragen waarom SomeDude zelf geen kinderen koopt, zodat hij hier ook misbruik van kan gaan maken.