Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een vakantie in de Ardennen geboekt zodat ik niet kon gaan.Wie morgen Amenra in de AB?
Is er nog plaats in de chalet?Ik heb een vakantie in de Ardennen geboekt zodat ik niet kon gaan.
Ik ga donderdagWie morgen Amenra in de AB?
Hoe lang zit je in de Ardennen? Ze spelen er 5 dagen na elkaar, met een beetje geluk kan je nog een van de laatste dagen!!Ik heb een vakantie in de Ardennen geboekt zodat ik niet kon gaan.
Steek anders Chat Pile int voorprogramma dan kom ik zekerHoe lang zit je in de Ardennen? Ze spelen er 5 dagen na elkaar, met een beetje geluk kan je nog een van de laatste dagen!!
Heb ze 1 keer gezien en dat optreden voelde ook aan als 5 dagen.Hoe lang zit je in de Ardennen? Ze spelen er 5 dagen na elkaar, met een beetje geluk kan je nog een van de laatste dagen!!
Wie morgen Amenra in de AB?
Ik ga donderdag
dankzij hun nieuwe bassiste ook met de vrouwelijke vocals erbij
Ik parkeer mij altijd in parking Alhambra, ik vind die wel gemakkelijk bereikbaar als je vanuit Gent komt, maar is wel redelijk diep in brussel, geen idee of die in de LEZ ligt, ik vermoed van wel.Ik normaal gezien vrijdag. Zie wel net dat ik door die k*stakers geen trein terug naar Gent heb. Allez, de laatste is om 22:22. Optreden stopt om 22:10. Die haal ik dus nooit.
Wat is de interessantste optie met de auto?
Bij voorkeur niet te "diep" into Brussel, en niet binnen eventuele LEZ.
Maakt me niet uit dat ik een stuk moet wandelen.
Buiten LEZ wordt heel moeilijk, geen zin om 2u te wandelen natuurlijk. Dan ga ik maar met de andere auto rijden die er wel binnen mag.Ik parkeer mij altijd in parking Alhambra, ik vind die wel gemakkelijk bereikbaar als je vanuit Gent komt, maar is wel redelijk diep in brussel, geen idee of die in de LEZ ligt, ik vermoed van wel.
Optreden was gisteren gedaan om 22:30 btw, maar ik weet niet of de timings elke avond hetzelfde zijn.
In de AB is de main act bijna altijd tot 22:30
Hello
You have tickets for the Amenra concert tomorrow 28/03. Due to the train strike, the timings have changed.
19:00 Doors
19:45 VAAG
20:45 Amenra
22:10 End
Enjoy the show!
Ja idd, en zeker nu wss omdat er veel snel hun trein gaan willen halen.@Waelvis Ah wel tof dat ze dat doen! Maar die zaal is op het einde van de show wel een trechter, tegen dat ge daar buiten zijt soms![]()
Amenra Live in de AB.
.