Live muziek & optredens

ab54f25926fef7823331e483c9d22138b6fb58ad8016109d5d5f21f3a41157f4.jpg

Ook weer toffe line-up

Wie morgen Amenra in de AB?
Ik ga donderdag

Ik normaal gezien vrijdag. Zie wel net dat ik door die k*stakers geen trein terug naar Gent heb. Allez, de laatste is om 22:22. Optreden stopt om 22:10. Die haal ik dus nooit.

Wat is de interessantste optie met de auto?
Bij voorkeur niet te "diep" into Brussel, en niet binnen eventuele LEZ.
Maakt me niet uit dat ik een stuk moet wandelen.

Amenra blijft toch een klasseband live. Zeer sterk optreden!

Openen met The pain is shapeless en afsluiten met Am Kreuz :love: dankzij hun nieuwe bassiste ook met de vrouwelijke vocals erbij :love:
En dan in het midden Aorte er nog eens bij, dus ik ben zeker tevreden met de setlist.

Het nieuwe nummer van De Toorn werkt live jammer genoeg ook niet super goed, nieuwe nummer van With Fang And Claw klonk daarintegen wel nog interessant.

Alleen jammer dat op de terugweg naar huis de tunnel afgesloten was en het verkeer bovengronds dus muurvast zat, er een uur over gedaan om weer uit Brussel te geraken.

Ik normaal gezien vrijdag. Zie wel net dat ik door die k*stakers geen trein terug naar Gent heb. Allez, de laatste is om 22:22. Optreden stopt om 22:10. Die haal ik dus nooit.

Wat is de interessantste optie met de auto?
Bij voorkeur niet te "diep" into Brussel, en niet binnen eventuele LEZ.
Maakt me niet uit dat ik een stuk moet wandelen.
Ik parkeer mij altijd in parking Alhambra, ik vind die wel gemakkelijk bereikbaar als je vanuit Gent komt, maar is wel redelijk diep in brussel, geen idee of die in de LEZ ligt, ik vermoed van wel.
Optreden was gisteren gedaan om 22:30 btw, maar ik weet niet of de timings elke avond hetzelfde zijn.

Ik parkeer mij altijd in parking Alhambra, ik vind die wel gemakkelijk bereikbaar als je vanuit Gent komt, maar is wel redelijk diep in brussel, geen idee of die in de LEZ ligt, ik vermoed van wel.
Optreden was gisteren gedaan om 22:30 btw, maar ik weet niet of de timings elke avond hetzelfde zijn.
Buiten LEZ wordt heel moeilijk, geen zin om 2u te wandelen natuurlijk. Dan ga ik maar met de andere auto rijden die er wel binnen mag.
Ik was van plan om Q-parking Dansaert te nemen, maar Alhambra is precies wel dichter.

Achja, ik ben alleen, dus moet me nergens voor opjagen, ik zie wel waar ik uitkom🤣

In de AB is de main act bijna altijd tot 22:30

Ik heb gisteren een mail gehad dat ze de uren aangepast hebben door de staking.

Hello

You have tickets for the Amenra concert tomorrow 28/03. Due to the train strike, the timings have changed.

19:00 Doors
19:45 VAAG
20:45 Amenra
22:10 End

Enjoy the show!

@Waelvis Ah wel tof dat ze dat doen! Maar die zaal is op het einde van de show wel een trechter, tegen dat ge daar buiten zijt soms :D
Ja idd, en zeker nu wss omdat er veel snel hun trein gaan willen halen.

Ik ga na de show wss nog opt gemak een cola of 2,3 drinken en een half uur voor de merch gaan staan twijfelen. Tegen dan is de grootste massa weg, zijn de meeste wss uit de parking vertrokken en zal het iets rustiger zijn om naar huis te rijden.

Ik heb ondertussen wel ontdekt dat er een grote kans is dat ik met mijn badge van het werk gratis in de Q-Park aan Brussel-Zuid kan staan. Dat is iets verder stappen, maar het wel waard dan.

Terug
Bovenaan