PBR Streetgang
Well-known member
Perhaps, maar overrated is niet noodzaak hetzelfde als slecht. Wolfmother heeft wel wat leuke muziek (Joker and the Thief) en ik ben benieuwd naar hoe dat live gebracht wordt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog steeds wel fan van het eerste album, maar dat is het. Erna vond ik er niet veel meer aan. Ik zet het nog zelden op, maar als ik het opzet vind ik het nog steeds goed. Is ook weer wat nostalgie van mij, want ik vond ze destijds al goed.Perhaps, maar overrated is niet noodzaak hetzelfde als slecht. Wolfmother heeft wel wat leuke muziek (Joker and the Thief) en ik ben benieuwd naar hoe dat live gebracht wordt.
IHC is ook gewoon wat lower budget gegaan. En de hardcore scene is redelijk "dood". Ik heb everything ends wel eens over mijn facebook zien komen, zijn mannen uit het groepje van Clench Your Fist meen ik.Ik ben precies niet meer mee met de huidige hardcore scene![]()
Ik dacht al dat ik alleen wasIk ben precies niet meer mee met de huidige hardcore scene![]()
Ik dacht al dat ik alleen was
Ik weet dat ze in Ieper al een paar jaar met een lager budget werken maar ik doe nu wel geregeld wat lokale shows in het Antwerpse en ik ken ook niks van heel die affiche. Tenzij het dus allemaal bands zijn die nog niet buiten West-Vlaanderen zijn geraakt ben ik toch ook hoegenaamd niet meer mee.
Anna en Backxwash zijn beide ook topartiesten, zeker het checken waard!BRDCST '25
Zag er gisteren reclame van passeren. Curatoren ook bekend.
Ken enkel Colin Stetson van de drie curatoren. Wel heel benieuwd welke namen hij tevoorschijn tovert.

Hell yeah, ook combi gekocht.Anna en Backxwash zijn beide ook topartiesten, zeker het checken waard!
Combi is al binnen, 60 euro is geen geld voor die drie namen alleen al.![]()
Dit jaar erg genoten van BRDCST. Ook heel gemakkelijk zo in de AB. Dus ik ga wel proberen om 2025 ook een dagje mee te pikken. Zal nog zien dewelke wanneer er meer namen bekend raken.BRDCST '25
Zag er gisteren reclame van passeren. Curatoren ook bekend.
Ken enkel Colin Stetson van de drie curatoren. Wel heel benieuwd welke namen hij tevoorschijn tovert.
Ik deze maandag geweest ook niet mijn ding, maar vond het wel super goed.Eens over een totaal ander muziekgenre: vrijdag naar Clouseau geweest. Wat een feest en show, drie uur lang. Zoveel hits en sfeer, was fenomenaal.
Had je mij tien (of zelfs vijf) jaar geleden gezegd dat ik naar Clouseau zou gaan, ik had je waarschijnlijk zot verklaard.
Ik deze maandag geweest ook niet mijn ding, maar vond het wel super goed.