Live muziek & optredens

Iemand Svalbard gezien? Die waren vreemd genoeg opener en speelden dus voor Doodseskader.
Ik wou geen moeite doen om enkel de opener te zien want ik had die wss toch gemist aangezien het in Brussel was.
Ja, heb ze gezien, zeker niet slecht! Vond ze ook beter dan Doodseskader, maarja, denk dat ze beide een half uur hebben gekregen?

Hier wss toch ook een dag of 3-4 LF, leuke line up tot nu toe alvast voor 3 augustus!

Vanavond Dying Fetus!
Ik doe mijn best om Vitriol te halen en daarna kan ik 3u buiten gaan staan want die mediocre deathcore bands hoeven ook niet bepaald ma bon.
Present. Mijn eerste optreden in een jaar of vijf (mede vanwege lockdowns, werk, kinderen is het er sinds 2019 niet meer van gekomen).

Ik ga vooral voor Vitriol. Alleen spijtig dat ze nu als two-piece optreden omdat hun bassist en tweede gitarist het midden in hun net afgelopen US tour afgetrapt zijn.
Dying Fetus gaat sowieso (as usual) ook de moeite zijn.
Chelsea Grin en Despised Icon hadden voor mij ook niet per se gehoeven, maar al bij al hebben die wel nog een paar bangers van nummers (een tiental jaar geleden even in een Chelsea Grin-fase gezeten), dus ik zal mij toch zeker niet vervelen.

De metalzondag van de Lokerse feesten is terug!

3 augustus: Brutus (enige Belgische show), Electric Callboy, Pendulum en Enter Shikari
Morgen koop ik kaarten! Afgelopen Lokerse Feesten met Korn was de max.
Eerst op 't gemak wat meewiegen met Stefanie om daarna heel den boel kapot te kletsen op EC. Count me in!

En Enter Shikari was een bom in de AB eerder dit jaar. En pendulum dan weer een feestje op graspop.

Sterke dag!
Enter Shikari was niet slecht op PKP, moest er wel serieus aan wennen.

Wat is dat eigenlijk met Pendulum tussen metal te plaatsen?

Werchter maakt terug wat namen bekend. 1 dag zou nog interessant zijn voor mij, maar die namen zijn zo populair dat ik schrik heb om voor een volle, gesloten zaal te staan (dat we niet meer binnen mogen dus) of dat ik na 45 minuten naar het toilet moet (ik denk als je de zaal verlaat, dat je er niet meer gemakkelijk in komt met een populaire naam)

Als dat live is, is dat wel een dik feest, is ook met gitaren en drum, hebben geloof ik ook een cover van Master of Puppets.
Ik kan dat zeker geloven. Maar ik dacht dat het iets experimenteels was van Graspop. Dat nu ook Lokerse dat op hun 'metal zondag' zet vind ik wat vreemd.

Werchter maakt terug wat namen bekend. 1 dag zou nog interessant zijn voor mij, maar die namen zijn zo populair dat ik schrik heb om voor een volle, gesloten zaal te staan (dat we niet meer binnen mogen dus) of dat ik na 45 minuten naar het toilet moet (ik denk als je de zaal verlaat, dat je er niet meer gemakkelijk in komt met een populaire naam)

Je weet dat er nu toiletten zijn in de Klub C en in de Barn?

De metalzondag van de Lokerse feesten is terug!

3 augustus: Brutus (enige Belgische show), Electric Callboy, Pendulum en Enter Shikari
Sowieso aanwezig, in m'n hometown. Eindelijk de Metalzondag terug.

Alleen jammer van dat overgehypede Brutus. Maar als die spelen zal ik de kleine zaal wel eens gaan verkennen of iets gaan eten of zo...

En dinsdag dan nog eens Gojira, benieuwd wie de er die avond nog gaan bijzetten.
En of de Punkavond ook terugkomt.

Dan kan het ineen zijn dat ik 3 avonden ga gaan :party:

Je weet dat er nu toiletten zijn in de Klub C en in de Barn?
Dat wist ik oprecht niet. Maar het is dus nog altijd nodig om daar 1u op voorhand te staan als dat een grote naam is. Vol is namelijk vol. En daar heb ik wat problemen mee. Je kan gaan voor 3 grote namen en door al deze zever er maar 1 of 2 zien.

Dat wist ik oprecht niet. Maar het is dus nog altijd nodig om daar 1u op voorhand te staan als dat een grote naam is. Vol is namelijk vol. En daar heb ik wat problemen mee. Je kan gaan voor 3 grote namen en door al deze zever er maar 1 of 2 zien.

Dat was vroeger nooit anders, ik vind het niet slecht dat vol is vol.

Ik heb ooit de Beastie Boys eens aan het werk proberen zien in de 'oude' Marquée. Daar was zoveel volk ingepropt dat het potentieel slecht kon afgelopen. Uiteindelijk gaan lopen en buiten op het scherm gekeken.

Viel dit jaar goed mee hoor. Enkel voor dEUS was het echt effe dik half uur op voorhand zijn. We zijn zelfs nog bij Rebillet binnen geraakt na Palaye Royale.

Vanavond Obituary in Trix Antwerpen.

Ik ga met de auto naar een P+R parking, maar twijfel dewelke het vlotst bereikbaar is. Bosuil, Wommelgem of aan Wijnegem shopping.
Bosuil is het dichtst, maar hoe groot is de kans dat die al volzet zou zijn?

Is de tram van/naar de Trix gratis of inbegrepen in het ticket?
Alhoewel ik er aan denk om mss een oude fiets in m'n koffer te smijten en van de P+R met de fiets naar Trix te rijden.

Er is ook gewoon een parking knal over Trix hoor...
Tegenwoordig is die wel al €7 maar je staat wel quasi voor de deur.

Tot vanavond!

Er is ook gewoon een parking knal over Trix hoor...
Tegenwoordig is die wel al €7 maar je staat wel quasi voor de deur.

Tot vanavond!
@Waelvis : als je van Gent komt, in Borgerhout van de ring gaan en dan verder de singel volgen, richting Sportpaleis.
Iets voorbij den Trix rechtsafslaan. Daar rechts is een parking. Je kan ook de parking negeren en je op die terreinen daar parkeren. Ik doe dat eigenlijk altijd als ik met de auto kom en nog nooit problemen mee gehad.

Al zie ik nu op die streetview het verboden parkeerbordje, da's nog maar vrij recent dan?

Terug
Bovenaan