PBR Streetgang
Well-known member
Laat ons hopen betere bandsIk weet het toch niet goed. Dinsdag is het Gojira wat komt daar dan nog bij?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ons hopen betere bandsIk weet het toch niet goed. Dinsdag is het Gojira wat komt daar dan nog bij?
Ja, heb ze gezien, zeker niet slecht! Vond ze ook beter dan Doodseskader, maarja, denk dat ze beide een half uur hebben gekregen?Iemand Svalbard gezien? Die waren vreemd genoeg opener en speelden dus voor Doodseskader.
Ik wou geen moeite doen om enkel de opener te zien want ik had die wss toch gemist aangezien het in Brussel was.
Doodseskader is wss nog vrij!Laat ons hopen betere bands
Present. Mijn eerste optreden in een jaar of vijf (mede vanwege lockdowns, werk, kinderen is het er sinds 2019 niet meer van gekomen).Vanavond Dying Fetus!
Ik doe mijn best om Vitriol te halen en daarna kan ik 3u buiten gaan staan want die mediocre deathcore bands hoeven ook niet bepaald ma bon.
Morgen koop ik kaarten! Afgelopen Lokerse Feesten met Korn was de max.De metalzondag van de Lokerse feesten is terug!
3 augustus: Brutus (enige Belgische show), Electric Callboy, Pendulum en Enter Shikari
Enter Shikari was niet slecht op PKP, moest er wel serieus aan wennen.En Enter Shikari was een bom in de AB eerder dit jaar. En pendulum dan weer een feestje op graspop.
Sterke dag!
Als dat live is, is dat wel een dik feest, is ook met gitaren en drum, hebben geloof ik ook een cover van Master of Puppets.Wat is dat eigenlijk met Pendulum tussen metal te plaatsen?
Ik kan dat zeker geloven. Maar ik dacht dat het iets experimenteels was van Graspop. Dat nu ook Lokerse dat op hun 'metal zondag' zet vind ik wat vreemd.Als dat live is, is dat wel een dik feest, is ook met gitaren en drum, hebben geloof ik ook een cover van Master of Puppets.
Hadden sinds 3 jaar al iedere keer al zo'n band op dat uur.Ik kan dat zeker geloven. Maar ik dacht dat het iets experimenteels was van Graspop. Dat nu ook Lokerse dat op hun 'metal zondag' zet vind ik wat vreemd.
Werchter maakt terug wat namen bekend. 1 dag zou nog interessant zijn voor mij, maar die namen zijn zo populair dat ik schrik heb om voor een volle, gesloten zaal te staan (dat we niet meer binnen mogen dus) of dat ik na 45 minuten naar het toilet moet (ik denk als je de zaal verlaat, dat je er niet meer gemakkelijk in komt met een populaire naam)
Maar hij moet echt pissen als een paard.Je weet dat er nu toiletten zijn in de Klub C en in de Barn?

Sowieso aanwezig, in m'n hometown. Eindelijk de Metalzondag terug.De metalzondag van de Lokerse feesten is terug!
3 augustus: Brutus (enige Belgische show), Electric Callboy, Pendulum en Enter Shikari

Ik was ook aangenaam verrast, had tickets gekocht voor mijn vrouw omdat het 1 van haar favoriete bands uit haar jeugd was, maar ik vond ze zelf ook wel goed, enkel iets teveel pauzes tussen de nr´s door.Godverdekke Krezip was steengoed gisteren.
Dat wist ik oprecht niet. Maar het is dus nog altijd nodig om daar 1u op voorhand te staan als dat een grote naam is. Vol is namelijk vol. En daar heb ik wat problemen mee. Je kan gaan voor 3 grote namen en door al deze zever er maar 1 of 2 zien.Je weet dat er nu toiletten zijn in de Klub C en in de Barn?
Dat wist ik oprecht niet. Maar het is dus nog altijd nodig om daar 1u op voorhand te staan als dat een grote naam is. Vol is namelijk vol. En daar heb ik wat problemen mee. Je kan gaan voor 3 grote namen en door al deze zever er maar 1 of 2 zien.
Dat wist ik oprecht niet. Maar het is dus nog altijd nodig om daar 1u op voorhand te staan als dat een grote naam is. Vol is namelijk vol. En daar heb ik wat problemen mee. Je kan gaan voor 3 grote namen en door al deze zever er maar 1 of 2 zien.
@Waelvis : als je van Gent komt, in Borgerhout van de ring gaan en dan verder de singel volgen, richting Sportpaleis.Er is ook gewoon een parking knal over Trix hoor...
Tegenwoordig is die wel al €7 maar je staat wel quasi voor de deur.
Tot vanavond!