Live muziek & optredens

Ik ken quasi niets van deze line-up, maar vind het wel een leuk festival en ben aan het overwegen om gewoon te gaan.
Welke bands zouden jullie checken en waarom?
Bobbi Lu*
Bloed
Maria Iskariot
Sky H1 & Mika Oki*
Vaag*
Waste
Crackups
Divided*
Plexi Stad
The Rats*

Sterretjes zou ik zeker bekijken.

Heb mijn zondag (VIP) ticket voor Alcatraz binnen. Machine Head, Dimmu Borgir, Emperor, Fear Factory, Cult of Luna, Rotting Christ, Borknagar, Tsjuder, Gaerea, Avulsed. Wat een line-up zeg. Overall ook gewoon beter dan GMM dit jaar. Jammer van de onvermijdelijke overlap...

Gisteren het 40 jaar Clouseau concert op VTM eens bekeken. Mijn god, hoe die groep zo populair is geworden en gebleven is voor mij toch 1 van de grootste raadsels van Vlaanderen. Koen zijn stem is echt niet om aan te horen. Het grootste talent in heel dat Sportpaleis was zonder twijfel gitarist Tom Lodewyckx :love2:

Gisteren het 40 jaar Clouseau concert op VTM eens bekeken. Mijn god, hoe die groep zo populair is geworden en gebleven is voor mij toch 1 van de grootste raadsels van Vlaanderen. Koen zijn stem is echt niet om aan te horen. Het grootste talent in heel dat Sportpaleis was zonder twijfel gitarist Tom Lodewyckx :love2:
Omdat Koen nog altijd de beste frontman is van België.
Die vent laat vanaf de eerste minuut 17.000 man uit zijn hand eten, dat is ook een kunst.

Ploegendienst in februari.
Maria Iskariot in maart.
Snapped ankles, Liminanas en escalpo in april.
Zie ook net dat amyl and the sniffers naar lille komen

Genoeg te doen in het voorjaar.

Ploegendienst in februari.
Maria Iskariot in maart.
Snapped ankles, Liminanas en escalpo in april.
Zie ook net dat amyl and the sniffers naar lille komen

Genoeg te doen in het voorjaar.
Amyl op 30 juni, vvk start vrijdag. Wel een buitenkans om ze nog eens in een "kleinere" zaal te zien want hierna schalen ze denk ik op.

Snapped Ankles staat samen met Dame Area in Lille, mooie double bill.

Terug
Bovenaan