Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Doodseskader suckt toch ballen
Dit zou ingekaderd in elke huiskamer moeten hangen![]()
Ik heb niks tegen Darkthrone maar ben ook niet per se een fanNaast dit kader?
![]()

Heb nog les gehad van 1 van die mannen, leuke kerel, goeie band al is het niet mijn genre per se.Ik zou nog TAKH, The Glücks (Oostende represent!) en Vandal X (geweldig herrie live) toevoegen (en Gnod).
Ik heb denk ik dan kort met de andere van het duo gewerkt. Machtige gast.Heb nog les gehad van 1 van die mannen, leuke kerel, goeie band al is het niet mijn genre per se.

Ik heb niks tegen Darkthrone maar ben ook niet per se een fan![]()

Idem.Ik heb denk ik dan kort met de andere van het duo gewerkt. Machtige gast.![]()
Wat Doodseskader betreft, afgezien van wat ik ervan vond (nee, het was ook niet mijn ding, maar ik vond het absurde eraan dan wel weer amusant om te horen op de achtergrond), dacht ik dat het hier niet werd gewaardeerd om zo'n dingen op deze manier over om het even welke artiest te zeggen?
Dit he, ik zou niet verantwoordelijk willen zijn voor een tekort aan posts van @FuseteaDa's gewoon wat tongue in cheek humor imo. Je weet van wie het komt en dat zijn allemaal wel leden die meestal een gedegen en onderbouwde mening hebben. Dan eens wat overdrijven of Cru doen is wel eens oké.
Heb nog les gehad van 1 van die mannen, leuke kerel, goeie band al is het niet mijn genre per se.
Flipo Mancini eens checken dan andere band van de zanger.Ik heb denk ik dan kort met de andere van het duo gewerkt. Machtige gast.![]()

Burning Heads natuurlijkWelke band is dat![]()

Net gezien dat Full Blown Chaos daar ook staat die dag en dat ze volledig Wake The Demons spelen.12/10: Everybody Gets Hurt in Gent.
Niet gedacht dat die ooit nog zouden terugkomen naar Europa. Toch 1 van de hardste hardcore bands ooit voor mij.