Live muziek & optredens

Dit zou ingekaderd in elke huiskamer moeten hangen 🙏

Naast dit kader? :p

art-5213_darkthrone-true-norwegian-black-metal-patch_1.jpg

Mensen, smaken verschillen nu eenmaal, ik zal het nog maar eens zeggen.
Het is niet de eerste keer dat er algemene verwondering is als ik een bepaalde band minder interessant vind dan de meerderheid hier, of niet perse live hoef, of kan zien omdat het mij nu eenmaal niet uitkomt.
Dat, maar ook de commentaar op mijn lijst zorgt ervoor dat de kans al kleiner wordt dat ik hier nog zoiets ga posten eerlijk gezegd. Zelfs al is het waarschijnlijk voor de grap, ik vind het toch maar raar en niet zo fijn. 🤷‍♀️

Daarnaast,
ik weet sinds dit jaar dat ik ADHD en autisme heb en ik moet "op maat" naar festivals en andere events gaan.

Wat Doodseskader betreft, afgezien van wat ik ervan vond (nee, het was ook niet mijn ding, maar ik vond het absurde eraan dan wel weer amusant om te horen op de achtergrond), dacht ik dat het hier niet werd gewaardeerd om zo'n dingen op deze manier over om het even welke artiest te zeggen?

Wat Doodseskader betreft, afgezien van wat ik ervan vond (nee, het was ook niet mijn ding, maar ik vond het absurde eraan dan wel weer amusant om te horen op de achtergrond), dacht ik dat het hier niet werd gewaardeerd om zo'n dingen op deze manier over om het even welke artiest te zeggen?

Da's gewoon wat tongue in cheek humor imo. Je weet van wie het komt en dat zijn allemaal wel leden die meestal een gedegen en onderbouwde mening hebben. Dan eens wat overdrijven of Cru doen is wel eens oké.

Doodseskader is trouwens best oke imo.
There, I said it.

Wat vond je van Briqueville btw?

12/10: Everybody Gets Hurt in Gent.
Niet gedacht dat die ooit nog zouden terugkomen naar Europa. Toch 1 van de hardste hardcore bands ooit voor mij.
Net gezien dat Full Blown Chaos daar ook staat die dag en dat ze volledig Wake The Demons spelen.
Misschien toch eens bekijken of ik er ook geraak.

Terug
Bovenaan