Live muziek & optredens

Hey no worries, ik zat totaal in the zone. Wat een energie!

Voor mij is het toch wat the sound of the future hoor. Je haalt er wel de elementen uit die de inspiratie vormden maar het geheel is een compleet unieke, genreloze sound. Straf!
Inderdaad, enige dat ik kan zeggen is dat dit één van de beste shows is die ik tijden heb gezien. Volgende keer in een zaal ben ik er zeker bij.

Sorry clercqie ik heb u ook niet gezien :unsure:

Maar inderdaad een fantastisch optreden! Dank voor de tip. Bevis Frond vond ik ook zeer goed trouwens.

Avantasia komt naar Brussel in maart 2025. Toch stiekem blij dat ze naar België komen. :shy: Dat wordt een leuk verjaardagscadeau. @demon326

Optreden op Graspop was niet slecht maar ze komen toch meer tot hun recht tijdens een zaalshow imo. Of het had in een tent moeten zijn zoals Tarja, dat had toch iets meer sfeer gebracht.

Laatst bewerkt:
Avantasia komt naar Brussel in maart 2025. Toch stiekem blij dat ze naar België komen. :shy: Dat wordt een leuk verjaardagscadeau. @demon326
Optreden op Graspop was niet slecht maar ze komen toch meer tot hun recht tijdens een zaalshow imo. Of het had in een tent moeten zijn zoals Tarja, dat had toch iets meer sfeer gebracht.

Ik had het gezien! Eerste reactie: "Waarschijnlijk geen BE date", tweede reactie "donderdag klaarzitten voor ticket" :clap:

Een vraag voor de kenners van Ticketswap. Bij het einde van mijn stage heb ik een vrij mooie bon gekregen voor de ab. Eerste concert dat mij boeit is Amyl and the sniffers wat al uitverkocht is. Kan ik die bon ook gebruiken op ticketswap?

Iemand een idee waar je best kan parkeren op de lokerse feesten? Ik ben daar al een tijdje niet meer geweest dus ik kan wel wat tips gebruiken?

1722589631677.png

Fontaines en Amyl mag je al neerschrijven voor Werchter 2025 denk ik.

Iemand een idee waar je best kan parkeren op de lokerse feesten? Ik ben daar al een tijdje niet meer geweest dus ik kan wel wat tips gebruiken?
Ik zoek op voorhand de straten op in Lokeren waar je gratis kan parkeren, zet me daar of in de buurt en ga te voet verder. Nog nooit langer dan 10 minuten moeten stappen.

Ik zoek op voorhand de straten op in Lokeren waar je gratis kan parkeren, zet me daar of in de buurt en ga te voet verder. Nog nooit langer dan 10 minuten moeten stappen.

Was inderdaad heel gemakkelijk om in de straten plekje te vinden!

Pommelien zeg wat een live présence, uitstekend concert.

Was inderdaad heel gemakkelijk om in de straten plekje te vinden!

Pommelien zeg wat een live présence, uitstekend concert.

Ze mogen Pommie volgend jaar eindelijk eens op Rock Werchter zetten. De pipo's die er op dit punt nog ketnet of Camille bij halen om die weg te zetten als kindermuziek, hebben hun oogkleppen op. Dat is gewoon de Belgische Froukje. 😅

Ze mogen Pommie volgend jaar eindelijk eens op Rock Werchter zetten. De pipo's die er op dit punt nog ketnet of Camille bij halen om die weg te zetten als kindermuziek, hebben hun oogkleppen op. Dat is gewoon de Belgische Froukje. 😅
Ze speelt met gemak de main stage plat. Superstrakke live band.

Om nog even in te haken op de vraag naar parking op de Lokerse Feesten: hoe zit dat als je heel laat komt? Ik ga morgen naar Korn kijken en de andere bands hoef ik niet te zien, dus ik ga pas rond 22u aankomen.
Op de officiële site raden ze aan om te parkeren op industrieterrein en daar een pendelbus te nemen, maar ik heb een hekel aan bussen :p Als het echt niet anders kan ga ik mij daar parkeren en te voet, maar dat is 40 minuten wandelen.
Ik heb schrik om toch richting centrum te rijden op zoek naar parking, want ik kan me voorstellen dat je je daar gewoon vastrijdt (ik ken de omgeving ook niet).

Terug
Bovenaan