Live muziek & optredens

Soit, ondertussen al filmpke of 2 gezien en spijt dat ik er niet was, muur van energie. De rest vd affiche stond me jammer genoeg te weinig aan om +€60 te leggen voor DEP.
Same here: de rit naar Lokeren + twee maal inkom (vriendin) en eten en drank is mij écht te veel voor ocharme 1 groep die 1u20 speelt
zelfs al is dat Korn, maar die heb ik misschien ook al teveel gezien ondertussen

Ik ga voor de eerste keer dit weekend, normaal elk jaar GMM maar dit jaar geskipped. Zie wel net dat ze daar primus tappen, dat is al geen goed begin... :unsure:
Ik vind dat eerder een voordeel tov die zoete jupiler maar das smaak natuurlijk.
Er is ook een cocktailbar en in el presidio kan je een hoop speciale bieren krijgen!

Ik ga voor de eerste keer dit weekend, normaal elk jaar GMM maar dit jaar geskipped. Zie wel net dat ze daar primus tappen, dat is al geen goed begin... :unsure:
Op Lokerse is het ook primus. En dat is even wennen als je altijd jupiler/stella drinkt maar dat is geen slecht bier.

Vnv al naar de donderdagprogrammatie en dan 3 dagen knallen :)

Primus valt goed mee hoor, ook naar katers toe.

Op Lokerse is het ook primus. En dat is even wennen als je altijd jupiler/stella drinkt maar dat is geen slecht bier.

Vnv al naar de donderdagprogrammatie en dan 3 dagen knallen :)
Op de Lokerse Feesten was het Cristal.

Amuseer jullie maar op Alcatraz!

Morgen naar Ac/Dc en eerste keer naar Dessel. Altijd gedacht dat ik nooit de kans ging hebben om ze te zien en morgen staan ze voor mijn neus, voelt wel surreel.

Ik zie u dan daar Ac/KiDc ? :unsure:

Die vrijdag ziet er wel fijn uit. :unsure:
Beetje overlap met Sonic City een week later : Tramhaus, Mabe Fratti...

Maar ook Kate NV!! :love:
En Friko, wiens debuut van eerder dit jaar nog steeds best straf en goed te pruimen is. En The Body, voor het zware werk.. Die laatste hun collab album met BIG|BRAVE van een paar jaar terug vind ik wel echt magnifiek!

Ik ga trouwens echt de zondag naar Sonic City, 10 november. Hopelijk vullen ze nog wat namen van deze affiche aan, zou mooi zijn.

Jammer genoeg zal ik er zondag toch niet bij zijn op Alcatraz. Ik heb maar een handvol vrienden die metal appreciëren en die zijn oftewel bezig achter de schermen of ze kunnen niet.

Mijne maat waarmee ik de weide onveilig ging maken heeft laatste knip afgezegd. Alleen heb ik daar niet zoveel zin in.

Have fun you guys!

Ik ga zondag naar Alcatraz. Kijk er al naar uit. Wordt wel puffen met de warmte.

12:00-12:40: Millhaven
12:40-13:20: Cobra the Impaler
13:10-13:55: Mordkaul
14:25-15:10: Left to Die
15:05-15:55: Conan
16:25-17:10: Jinjer
17:15-18:05: Aborted
18:45-19:45: Terrorizer
20:30-21:30: Dark Tranquility
22:10-23:25: Mayhem
23:20-00:50: Architects
00:20-01:30: Opeth

Wordt druk zo. :p

Jammer van de overlap Architects/Opeth (maar zag Opeth al 2x op GMM in de laatste jaren). Beslissing van overstap op het moment zelf.

Mocht wel wat vroeger gedaan zijn overigens (moet ook nog terug naar Leuven rijden). Maandagmorgen wordt een hel op het werk.

Al namen voor Alcatraz 2025, straf

Crystal Lake
Dimmu Borgir
Dope
Emperor
Fit For A King
Machine Head
Michael Schenker
Ministry
Obituary
Phil Campbell and the Basterd Sons (celebrate 50 years of Motörhead)
Prong
Static X
Suffocation
The Black Dahlia Murder
Thrown

Ac/Dc was fantastisch. Geweldige greatest hits setlist waar alles in zat wat ik wou horen en meer. Johnson kan nog mee maar vooral Angus is nog echt een raket.

Organisatie wel wat minder: organisator had even veel bussen ingehuurd als die normaal voor GMM doet, 8 blijkbaar. Veel te weinig dus waardoor het ook veel langer duurde dan gepland om die nachttrein te vullen.

Terug
Bovenaan