PBR Streetgang
Well-known member
Ze doen twee sets...Helaas verjaart mijn zoon op die dag
Dit is te dicht tegen het optreden van Slift en ik zal keuzes moeten maken. Klinkt wel als een unieke ervaring!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze doen twee sets...Helaas verjaart mijn zoon op die dag
Superduur en super kitch met die groene lichten. Koop u een deftige Yamaha voor een vijfde van de prijs ofzo, zou ik zeggen
Dat gezegd, ik ben wel benieuwd!
Vertel!
Ze doen twee sets...
Dit is te dicht tegen het optreden van Slift en ik zal keuzes moeten maken. Klinkt wel als een unieke ervaring!

is Mooneye de moeite?30/03 naar Mooneye in de Handelsbeurs...
Luister eens naar Black River… wat een songis Mooneye de moeite?
. is wel goed live iddis Mooneye de moeite?
Had Patti nu eens op dezelfde dag gespeeld…Tickets voor cactus op zondag, check.
War on Drugs![]()
Aangenaam verrast met de energie en power dat ze op het podium stonden.
Nu is het tijd om te bekomen tot midden januari ergens 
Cool! Zou toch ook weer geneigd zijn om te gaan. Es zien of ik wat volk kan ronselen deze keerTickets voor cactus op zondag, check.
War on Drugs![]()
Las dat zondag al uitverkocht was, vrijdag al, na een paar uren. Blij met m'n kaarten, kijk er nu al nr uitCool! Zou toch ook weer geneigd zijn om te gaan. Es zien of ik wat volk kan ronselen deze keer

Combitickets en de za/zo tickets zijn ook al weg. Komt er van als je ook Patti Smith op je affiche zet.Cool! Zou toch ook weer geneigd zijn om te gaan. Es zien of ik wat volk kan ronselen deze keer
Hmm ben niet helemaal overtuigd door zijn liveshow. Heb wa maten die naar BRDCST zijn geweest en die vonden het maar "lame". Volk was ook maar wat aan t waggelen en set kwam niet echt los. Zijn laatste album vind ik ook meer iets voor met koptelefoon te luisteren, en dan me laten mee te voeren naar een happy place dan ergens in ne zaal met slechte akoestiek naar een podium te zitten staren.![]()
James Holden (live) / Hieroglyphic Being (with special guest Bear Bones, Lay Low)
Londenaar James Holden is een elektronicalegende met een veelzijdige carrière die zich uitstrekt over twee decennia, twaalf stielen en dertien ongelukken. Hij is producer, remixer, DJ, synth-expert, b…www.viernulvier.gent
@Bjorn !!