Live muziek & optredens

Superduur en super kitch met die groene lichten. Koop u een deftige Yamaha voor een vijfde van de prijs ofzo, zou ik zeggen :p

Dat gezegd, ik ben wel benieuwd!

Vooral wat @clercqie zegt, alé het is wel kwaliteit hoor maar je kan het wat vergelijken met Harley Davidson, Made In The USA, veel bling maar er is beter voor je geld te krijgen. Ze verkopen zelf letterlijk een verlichte McIntosh doos van $1200.

Ze doen twee sets...
Dit is te dicht tegen het optreden van Slift en ik zal keuzes moeten maken. Klinkt wel als een unieke ervaring!

Ja maar de eerste dag was al sold-out

Man, man, Tramhaus was een feestje daarjuist in de Botanique :love: Aangenaam verrast met de energie en power dat ze op het podium stonden.

Ook meteen mijn laatste optreden van dit jaar :tongue: Nu is het tijd om te bekomen tot midden januari ergens :unsure:

@Bjorn !!
Hmm ben niet helemaal overtuigd door zijn liveshow. Heb wa maten die naar BRDCST zijn geweest en die vonden het maar "lame". Volk was ook maar wat aan t waggelen en set kwam niet echt los. Zijn laatste album vind ik ook meer iets voor met koptelefoon te luisteren, en dan me laten mee te voeren naar een happy place dan ergens in ne zaal met slechte akoestiek naar een podium te zitten staren.

En die muziekanten die em mee heeft staan daar ook precies maar ongemotiveerd een leeg podium op te vullen.

wtf is da op minuut 39 met die tamboerijn en die fluit

@Koonut eentje waar jij misschien het antwoord op weet denk ik, we waren deze week met vrienden over onze Dour avonturen aan het remenisceren en het ging over een artiest die vaak afsluit speelt alles door elkaar maar vaak met een breakcore sausje in, ik dacht aan Sickboy maar m'n mede festivalgangers waren precies niet overtuigd, ken jij nog iemand die in dat straatje past?

Anderen mogen ook antwoorden natuurlijk

Terug
Bovenaan