Live muziek & optredens

Mogen vrouwen hier nu al posten ook ? Wat is 't volgende ? Stemrecht ?

@Fusetea ; voor velen is EDM boenke boenke muziek, metal is gekrijs, klassieke muziek voor bompas, etc.
Gewoon niet van aantrekken.

Goeie metal heeft toch standaard gekrijs? Of bij gebrek aan gekrijs, cookie monster met extra monster? :p
Hoe onmenselijker het klinkt, hoe beter!

Smote was :drool:

OCH ook een zeer leuke ontdekking!

Ik betwijfel het wel dat er genoeg volk was om uit de kosten te geraken... De afwezigen hadden alleszins ongelijk! Waar was jij @Kid_C ?????

Net eens op mijn kalender gekeken en in de loop der maanden weer tickets gekocht voor 3 shows die vreselijk dicht op elkaar zitten zonder het zelf te beseffen...
Zondag Lorna Shore, maandag Fit For A King en donderdag Fear Factory.

Smote was :drool:

OCH ook een zeer leuke ontdekking!

Ik betwijfel het wel dat er genoeg volk was om uit de kosten te geraken... De afwezigen hadden alleszins ongelijk! Waar was jij @Kid_C ?????
Ik ben een oude vent en toen ik zag dat Smote pas om 23u speelde en met de gekende vertragingen bij zo'n optredens ben ik thuis gebleven en heb ik gekeken naar de Belpop afleveringen over eurodance.

Zaterdag herkansing met Ufomammut? :unsure:

Ik ben een oude vent en toen ik zag dat Smote pas om 23u speelde en met de gekende vertragingen bij zo'n optredens ben ik thuis gebleven en heb ik gekeken naar de Belpop afleveringen over eurodance.

Zaterdag herkansing met Ufomammut? :unsure:

De vertraging viel al bij al nog wel mee, Smote is begonnen rond 23u20. Al mocht het voor mij inderdaad ook al wel wat vroeger begonnen zijn zodat het niet zo laat werd. Maar ik ben tenminste geen opgever. :coolbrows:

Voor zaterdag zal ik moeten passen jammer genoeg.

Iemand hier al eens naar Live is Live geweest? Wel interesse om 1 dag te gaan, maar bij het bekijken van de tickets zie ik dat er normale tickets zijn, tickets extra toegang tot tribune (niet nodig), maar ook tickets extra om tijdens de laatste 3 acts zeker toegang te hebben vooraan. Ik vind het een verwerpelijk idee, maar hoe groot is die frontzone? Ik neem aan dat je met een normaal ticket ook nog deftig kan staan?

Terug
Bovenaan