Str8_6
Well-known member
Ticketprijzen gaan morgen hetzelfde zijn zeker? Het is niet dat die van 112 plots tussen deze die 144 vandaag kosten gaan staan?Ook nu al besteld 144 per ticket pink is het echt wel waard vind ik persoonlijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ticketprijzen gaan morgen hetzelfde zijn zeker? Het is niet dat die van 112 plots tussen deze die 144 vandaag kosten gaan staan?Ook nu al besteld 144 per ticket pink is het echt wel waard vind ik persoonlijk
Mogen vrouwen hier nu al posten ook ? Wat is 't volgende ? Stemrecht ?
@Fusetea ; voor velen is EDM boenke boenke muziek, metal is gekrijs, klassieke muziek voor bompas, etc.
Gewoon niet van aantrekken.
Nee dat denk ik niet, wel op letten sommige plaatsen heb je een belemmerd zicht staat er ook wel bijTicketprijzen gaan morgen hetzelfde zijn zeker? Het is niet dat die van 112 plots tussen deze die 144 vandaag kosten gaan staan?
Amai, The Darkness was wel een feestje gisteren in de AB. Aangenaam verrast eigenlijk!

Blijkbaar nog nummersSpelen die dan een uur en half I Believe in a Thing Called Love of hebben ze nog nummers?![]()
Ken er zelf niet zoveel van, maar de ambiance zat alvast wel goed.Loooooove on the rooooocks with no iiiiiiice \m/Blijkbaar nog nummersKen er zelf niet zoveel van, maar de ambiance zat alvast wel goed.
Dat is natuurlijk wel een dijk van een nummer...Spelen die dan een uur en half I Believe in a Thing Called Love of hebben ze nog nummers?![]()
Ik ben een oude vent en toen ik zag dat Smote pas om 23u speelde en met de gekende vertragingen bij zo'n optredens ben ik thuis gebleven en heb ik gekeken naar de Belpop afleveringen over eurodance.Smote was
OCH ook een zeer leuke ontdekking!
Ik betwijfel het wel dat er genoeg volk was om uit de kosten te geraken... De afwezigen hadden alleszins ongelijk! Waar was jij @Kid_C ?????

Ik ben een oude vent en toen ik zag dat Smote pas om 23u speelde en met de gekende vertragingen bij zo'n optredens ben ik thuis gebleven en heb ik gekeken naar de Belpop afleveringen over eurodance.
Zaterdag herkansing met Ufomammut?![]()
Maar ik ben tenminste geen opgever.![]()

Dat is nu toch werkelijk godgeklaagd…Vorig jaar gaf hij ook al eens verstek omdat het wat druppelde boven de Botanique.![]()
?Getwijfeld voor FFAK maar ik ga het toch laten passeren. Wel benieuwd naar het verslag binnenkort!Zondag Lorna Shore, maandag Fit For A King en donderdag Fear Factory.