Live muziek & optredens

Kent iemand toevallig een app waar je je bezochte concerten kunt bijhouden en misschien ook de playlist van dat concert bijstaat?

Dat niet , maar RW werkt zoals elk festival met een budget en Dua Lipa zal daar een grote hap uit nemen.

Ik heb geen bewijzen maar Metallica lijkt me wel top 5 duurste acts te zijn, niet ?
Wel ja, aangezien RW om de 5 botten Metallica boekt zal Dua Lipa hun budget wel niet kelderen zeker?

Jamaar, als ze Dua Lipa als headliner boeken wil dit toch zeggen dat ze niemand anders als headliner laten afsluiten op zaterdag.
Ik zeg niet dat ze niet kan afsluiten, ze zal waarschijnlijk meer beluisterd worden dan wie ik daar wil zien.

Jamaar, als ze Dua Lipa als headliner boeken wil dit toch zeggen dat ze niemand anders als headliner laten afsluiten op zaterdag.
Ik zeg niet dat ze niet kan afsluiten, ze zal waarschijnlijk meer beluisterd worden dan wie ik daar wil zien.
Ik vermoed dat er zoals altijd een co-headliner zal zijn. :unsure:

Eigenlijk komt het er op neer je dat je door Dua Lipa een headlinerslot ziet ingevuld die je liever niet naar haar had zien gaan?

Ik vermoed dat er zoals altijd een co-headliner zal zijn. :unsure:

Eigenlijk komt het er op neer je dat je door Dua Lipa een headlinerslot ziet ingevuld die je liever niet naar haar had zien gaan?
Ja dat probeer ik te zeggen maar door maandagochtendsyndroom zal het anders overgekomen zijn :crazy:

De enige logische keuze is gewoon Angéle als co headliner voor Dua. En dan samen Fever.

Nog twee dagen te vullen aan de top..

Pearl Jam op donderdag
Sam Smith en Måneskin op vrijdag.

Dan heb je een diverse affiche die verjongt aan het hoge segment, maar waar oude rockberen ook nog hun gading in kunnen vinden.

Terug
Bovenaan