Live muziek & optredens

Alleen jammer dat Marche Funebre altijd zichzelf op de affiche moet zetten van de optredens die ze organiseren :unsure:
Maar de rest van de affiche lijkt me ook niet zo bijzonder interessant precies. Al is doom metal in de kerk wel altijd leuk natuurlijk, ik herinner me de 'haunting the chapel' fests die een 10-15 jaar geleden (zo ongeveer denk ik?) doorgingen in een kapel nog goed.

Goh, dat is toch redelijk standaard dat de groep die het zelf organiseert ook speelt? Of dat is toch mijn ervaring...

Hemelbestormer vind ik altijd wel de moeite, live overtuigen die me meer dan op CD. Officium Triste is voor mij zeker ook een aanrader, die worden precies beter met de jaren.
En een paar van de andere namen ben ik wel benieuwd naar om live te zien - al zitten er ook wel een paar tussen die mijn "eetmoment" zullen worden :p

En welke optredens staan er bij jullie op de planning voor oktober?

Ik had doodgraag naar PJ Harvey geweest, maar was te laat met tickets kopen en het is hopeloos uitverkocht :(

Ga wel naar High Vis en Archive gaan in de AB.

Ik had doodgraag naar PJ Harvey geweest, maar was te laat met tickets kopen en het is hopeloos uitverkocht :(

27/10 Black Country, New Road (De Roma)

Hier deze maand enkel naar Fall Out Boy + PVRIS in Vorst Nationaal.
Doe ik misschien ook nog wel, als het past en er goedkope ticketjes te vinden zijn op ticketswap.

Ik was heel graag naar Neck Deep gegaan in De Vooruit in Gent, maar dat valt net in de herfstvakantie, als we op reis zijn met de kinderen. :headshake:

6/10 Wolvennest (Botanique)
13/10 Kludde (ergens in zottegem)
20-22/10 Desertfest (Trix)

Oktober is leeg bij mij.

In november heb ik Sonic City (zondag) gepland en ook Dijf Sanders in het vernieuwde Wintercircus in Gent. Benieuwd naar de zaal!

15/10 Afsky + Panzerfaust in Zottegem
25/10 Hellcrash in Deinze (nog niet zeker).

Mogelijks dat ik eind oktober nog een dagje Samhain festival meepik.

Voor nu vrijdag, Hard Rock fest Avelgem :
Dudsekop - Hemelbestormer - Rotting Christ

Eerste 2 nog niet live gezien.

Voorlopig niks, vermits Desertfest is uitverkocht op zaterdag en ik te laat was om een ticket te kopen. Het is echt triestig op vlak van optredens. Dit jaar enkel naar een familiefestival geweest met o.a. Pommelien Thijs en mijn vrouw sleurt me mee naar Regi & Friends eind deze maand. Maar nog nergens heen geweest in "mijn" stijl van muziek. Het is misschien wat vroeg om voornemens te maken, maar ik zou toch terug wat vaker naar een optreden willen gaan.

Oktober is een hele goeie maand maar ik kan nergens naar toe, omdat de gezinsagenda het niet toe laat. Zeker de Sun Ra Arkestra stond hoog op m'n lijstje, Marshal Allen is 99 jaar dus elke kans die je kan grijpen om de man live te zien, moet je grijpen.

7/10 From Dusk till Doom:

file.jpg

Daar zou ik ook heel graag naar toe willen gaan, maar gaat jammer genoeg niet lukken :(

Het is intussen ook uitverkocht, als dat een troost is? En de kans is groot dat er nog edities komen :)

Ik herinner me de vorige van 2018 of 2019, was ook enorm de moeite. De eerste 3 heb ik ook gemist wegens in het buitenland voor het werk...

Terug
Bovenaan