Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, 80% van de keren krijgen we te horen dat de score te hoog is.ik vind dat beyond altijd redelijk laag beoordeelt
Ik geef deze reactie een 6.5 op 10.Lol, 80% van de keren krijgen we te horen dat de score te hoog is.
ProficiatIk ben sinds gisteren klaar en de laatste optionele baas (ik vermoed dezelfde als Wolfen) heeft het bloed onder mijn nagels gehaald met +50 pogingen. En ik ben nog steeds niet confident met de tweede fase lol. Maar soit, het is geluktleuke game, maar ik weet niet of ik nog NG+ inga.
eerste run was die idd effe tanden breken zeker deel 2. Maar haalbaar. In ng+ is het gewoon verschrikkelijk nog harder en dodelijker. Dit weekend nog geen tijd gehad om verder te doen. Maar ik moet enkel nog hem hebben voor de platinum 
Neeeeeee neeeee

Ooohw, ja da kan wel sucken, ik speel een quality mot/adv build atm maar ik focus wel heel hard op die parry, maar ook wel op dodges want sommige aanvallen dodge je beter dan te deflecten, het zij omdat het te 'high risk, low reward' is of omdat een dodge een betere punish kan geven.Die blok is gewoon voor mij echt rng. Daarmee dat ik naar een zware strenght build ben gegaan met max hp en stamina. Brute kracht om ze van hun melk te brengen. Het timen van die perfect block is voor mij ook de reden dat nu de laatste voor mij echt gekke werk is.

Shiit lvl 164, levelen in NG+ gaat precies wel nog vlotjes dan?Hier nog geen tijd gehad om de laatste fight te doen “ ng+” heb wel gezien ondertussen 80u en lvl 164![]()
Enorm vlot. Je krijgt ontzettend veel xp daardoor. Niks grinden aan. En mits ik echt wel een full run heb gedaan in ng+ is het zo hoog.Shiit lvl 164, levelen in NG+ gaat precies wel nog vlotjes dan?

Nice, kijk er wel naar uit om het te doen en er hopelijk wat sneller door te gaan deze keerEnorm vlot. Je krijgt ontzettend veel xp daardoor. Niks grinden aan. En mits ik echt wel een full run heb gedaan in ng+ is het zo hoog.![]()