Lies of P

Lies of P

jup die boss viel echt goed mee. Maar zen b*tch ass vriendjes die kon ik wel het keeltje toe nijpen 🙈🙈. Had zo een rng gevoel. De eene try had je soms de boss heel dominant aanwezig en de rest vergat u gelijk een stuk en dan plots waren ze daar en verloor ik het overzicht ff. Maar is dan toch idd na een paar try’s vrij vlot neer gegaan
Ik heb ze gewoon alle 4 afgemaakt uiteindelijk. Eerst den big guy zijn wapen gebroken, dan den eerste laten komen en die afgemaakt, wa meer damage op de big guy, den 2de afgemaakt, meer damage big guy, 3de afgemaakt en dan den big guy zelf. Wel echt ne long ass fight op die manier.

Ik heb ze gewoon alle 4 afgemaakt uiteindelijk. Eerst den big guy zijn wapen gebroken, dan den eerste laten komen en die afgemaakt, wa meer damage op de big guy, den 2de afgemaakt, meer damage big guy, 3de afgemaakt en dan den big guy zelf. Wel echt ne long ass fight op die manier.
Letterlijk net verslagen en vond het wel een toffe fight. Vooral grindstone moeten gebruiken om uw durability goed te houden aangezien het zo'n lange fight was. De ganks apart laten komen en backstabben.

Klein vraagje over die cubes ...

'Using a cube uses up a wishstone, but it recharges in storage when you revive or visit a stargazer' ...

Da's toch fout omschreven ? Ik heb mijn eerste wishstone gebruikt en die recharged helemaal niet ...
Moet je telkens een nieuwe kopen via de gold coins ?

Klein vraagje over die cubes ...

'Using a cube uses up a wishstone, but it recharges in storage when you revive or visit a stargazer' ...

Da's toch fout omschreven ? Ik heb mijn eerste wishstone gebruikt en die recharged helemaal niet ...
Moet je telkens een nieuwe kopen via de gold coins ?

Klopt, dat recharged inderdaad niet en je moet er nieuwe kopen met gold coins.

Jup idd. Ik had dit ook fout op de eerste keer. :-)
Nu act10. Bezig met een fight waarvan ik de laatste mm al heb gezien. Maar dan was mijne laatste mm op 🙈🙈🙈 man man man.

Ik heb die cube nog niet gebruikt eigenlijk, omdat ik ook twijfelde over hoe deze werkte, het feit dat je deze overal kon veranderen en er ook bij stond hoeveel je van dezelfde in stock kon hebben deed mij vooral denken dat het inderdaad een one time use was en ik wou hem daarom dus niet gebruiken tot ik er meerdere vond of het zeker was. Heb gisteren pas die golden coins ontdekt, maar nog geen vender voor gevonden, dus ik weet het nog steeds niet 100% zeker xD

Zal wel snel duidelijk worden voor jouw golden coins.

Ik zit hier gewoon 😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️ top game ! Echt een absoluut top game 😍😍😍😍

Zal wel snel duidelijk worden voor jouw golden coins.

Ik zit hier gewoon 😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️ top game ! Echt een absoluut top game 😍😍😍😍
Vind em ook wel de max, enkel soms jammer dat ik weer zo traag aan het spelen ben, ben al te veel bezig met maken dat ik ne goeie setup heb voor NG+ en trophies en al aan het denken aan een 2de NG run met techniek etc xD

Als ook MK1.... en zin in die RE4r DLC :s

Hier is die vandaag toegekomen en heb God Of War Ragnorak net uitgespeeld (zeer deftige game btw). Denk er dus vanavond aan te beginnen :)

Zit nu toch al een uurtje "vast" op de eindbaas van chapter 4, was alles aant sparen en had alles opgebruikt van throwable items vr de laatste hitpoints, en dan

kwam die tweede fase, dus volledig kansloos zonder healing en items. Op zich is die eerste fase goed doenbaar, maar ik verlies toch teveel health met die tongue attacks, de rest kan ik dodgen of blocken. Nu toch aant twijfelen om vr de eerste keer een summon te gebruiken. Doe ook maar 100 dmg per hit, is dat te weinig?[/SPOILER

Gewoon van genieten. Ik ga volgens mij ook niet ontzettend hard. Zit bijna aan 50u momenteel op de teller en probeer ook zowat alles te completen wat mogelijk is. Wel sterk aan het twijfelen om een ng+ te gaan , maar nog echt niet 100% zeker. Heb gelezen dat run 2 echt pas moeilijk is. En extra levellen zoals in elden ring is geen optie. Plus lords of the fallen komt er ook nog aan. Denk wel dat ik hem zal uit hebben straks. Dunno. Heb zo een gevoel :)

edit : ik ben ondertussen ook wel al schuldig aan het gebruik maken van een summon. Niet om mezelf goed te spreken maar ik heb echt niet veel ervaring met zo een games. Elden ring , demons souls en darksouls en dan nog niet alle games he. De ps5 remake en een dark souls 3. 🙈🙈🙈. Maar soms moet het gewoon :-)

Zit nu toch al een uurtje "vast" op de eindbaas van chapter 4, was alles aant sparen en had alles opgebruikt van throwable items vr de laatste hitpoints, en dan

kwam die tweede fase, dus volledig kansloos zonder healing en items. Op zich is die eerste fase goed doenbaar, maar ik verlies toch teveel health met die tongue attacks, de rest kan ik dodgen of blocken. Nu toch aant twijfelen om vr de eerste keer een summon te gebruiken. Doe ook maar 100 dmg per hit, is dat te weinig?[/SPOILER
Ik weet nog de eerste keer. Zo fier als ne gieter op da stuk. Het moment dat het besef kwam van damn er is een tweede ronde wast veel minder 😂😂 dan heb ik toch ook serieus gevloekt. De mijne hier komt dan steeds vragen of ik nog gelukkig ben. En waarom ik zo een games speel als ik daar zo reageer 🙈🙈

Ik vind het wel leuk, maar zit echt vaak vast, zelfs op quasi elke miniboss. Nog maar in act 2, maar die ridder die je tegenkomt in zo’n courtyard na de 2e stargazer krijg ik echt niet neer.
Blokken vind ik ook niet zo aanlokkelijk aangezien je toch steeds hp verliest.

Niet gedacht dat ik gisteren nog aan spelen ging toekomen, maar toch nog een stukje gedaan uiteindelijk.
Die vieze clown is er aan!!

Ik heb wel iets interessants gezien dat ik niet wist en echt wel kan helpen voor velen denk ik.

Shot Put throwable:
shot-put-throwing-objects-liesofp-wiki-guide-128px-min.png

Met dit item doet ge enorm veel stagger damage bij een vijand, maar beter nog, dit heeft hetzelfde effect als een charged heavy attack.
Als een vijand zijn witte stagger balk heeft kan je dit gooien en hem staggeren voor een crit aanval, veel sneller en veiliger dan een charged R2.

Toch echt al een aantal keer gehad dat ik buiten bereik van mijn R2 was of dat de baas te agressief is om er een charged R2 tussen te krijgen, maar gewoon een item op hem gooien van op afstand of tussen twee aanvallen door waar te weinig tijd is voor een lange aanval doet wonderen.

Dit items is ook oneindig te koop bij de merchant in Chapter V en je kan er zo 3 mee nemen per boss fight of meer als je dit upgrade in je P-Organ.

Laatst bewerkt:
Is idd een handig ding. Toen ik de omschrijving zag had ik er ook steeds in men heuptasje zitten 🙈🙈

End credit zijn hier aan het rollen 😍😍😍❤️❤️❤️. Kan nog steeds niet geloven dat na de demo “ die ik zelfs niet kon completen op dat moment mede door die police guard in het begin “ toch de volledige game zo graag ging spelen. Dit is een topper !!

Is idd een handig ding. Toen ik de omschrijving zag had ik er ook steeds in men heuptasje zitten 🙈🙈

End credit zijn hier aan het rollen 😍😍😍❤️❤️❤️. Kan nog steeds niet geloven dat na de demo “ die ik zelfs niet kon completen op dat moment mede door die police guard in het begin “ toch de volledige game zo graag ging spelen. Dit is een topper !!
Hahah je bent net op tijd ook, de nieuwe patch heeft enorm veel nerfs die het spel simpelder maken xD

Eentje dat meteen opvalt: Increased the Specter’s HP and damage
Nog een interessante: Players will now be able to carry more weight for each point spent on Capacity

Wat ik dan wel weer gek vind is dat van alle bosses, ze degene die ik het meest verwacht dat ze zouden nerfen net niet nerfen.

Ondertussen stevig bezig met run nr2. Act8. Puur genieten nu. Wel opletten steeds want ze zijn wel een tikkeltje sterker.

Ondertussen stevig bezig met run nr2. Act8. Puur genieten nu. Wel opletten steeds want ze zijn wel een tikkeltje sterker.
Amai ge zit al verder in NG+ dan ik in NG! Maar daaraan kan ik afleiden dat NG+ echt wel te doen is? Niet overdreven veel sterker ofzo?

Terug
Bovenaan