Lies of P

Lies of P

Iets wat mij wel is opgevallen is dat enemies u precies makkelijk kunnen stunlocken. Als je een dodge of parry mist, dan lijkt het alsof je sowieso de hele combo van de enemy moet ondergaan en er geen recovery meer mogelijk is. Da’s niet het geval in FromSoft games. Kan misschien ook aan mij liggen…
Correcte observatie wat mij betreft :p

Inderdaad, zit zelf nog maar bij de baas van act 2 en ben daar mijn perfect guards op aan het oefenen maar het voelt steeds nipt aan.
Zelfs met veel guards/perfect guards ga ik precies snel door mijn healing pots heen.
Als ik de summon zou doen dan krijg ik de boss wel neer vermoed ik maar ben toch aan het proberen om eerst beter te worden in mijn guards. Dodgen lukt mij precies niet goed in deze game. :laugh:
Ik heb bij de 3de boss eens die summons getest voor de eerste keer en ik moet zeggen ik heb hem uiteindelijk zonder verslaan omdat ik het te chaotisch vond. Ik kreeg de boss veel sneller halverwege, maar de aanvallen inschatten en echt de fight lezen was veel lastiger en ik was telkens meer healing kwijt dan dat ik het traag solo deed. Kan aan mij liggen ook, maar ik heb na 3 keer zonder, 2 of 3 keer met uiteindelijk het terug zonder gedaan en na nog 2 a 3 pogingen lag hij neer.

Ik zit nu in act 3 aan

King's Flame, Fuoco

Al gehoord dat dit een eerste heuvel is voor velen. Ga nu aan try 5 beginnen.
Uhuuuu. Dit is er wel zo eentje ! Man man. Toch effe op gevloekt. Ik heb ook ondervonden dat vanaf daar het toch allemaal iets minder simpel gaat. Zit nu in act 7. Vandaag beetje verder gedaan. Deze game is echt goed. Zit nu wel al op een niveau dat ik toch wel wat damage begin te doen. Alleen komt dit met een kostprijs van sloom te zijn. Maar als alles connect is het wel feest ja. Als het lukt tracht ik er sebiet nog een act bij te lappen :-)

Waarom gaat gij zo snel joenge!

Kga mij eens aan act 4 zetten nu, kheb eindelijk MK1 kunnen neerleggen xD

Edit 1: Net keer nagekeken of ik niks gemist heb in act 3 voor ik verder ga, ik heb blijkbaar één elite mob niet gekilled en die had een zeer handig item voor bij de boss meteen erna. :s

Edit 2: Heel slow progress, moet nog aan act 4 beginnen LoL, morgen keer meteen aan zetten van begin van den avond.

Laatst bewerkt:
Goed spel dat voor mij de Bloodborne-itch krabt. Goede sfeer, tof combat systeem, en de lore en het verhaal vind ik fantastisch. Tof dat je weer veel kan leren van item descriptions.

Mijn minpunt: ze hebben een handje weg van vijanden de meest awkward wind ups en delays te geven, tot op het punt dat ik niet reageer op de aanval zelf maar memoriseer hoe lang hun delays zijn. Als je denkt dat Elden Ring hierin irritant was dan is dit spel erger. Ik laat een (perfect) guard dan ook meestal aan de kant tenzij ik de moveset ook heel goed ken. Het systeem van R2 voor stagger en een opvolgende fatal attack is irritant: meestal is die window heel snel gedaan en intussen is de vijand nog rond aan het zwaaien of, erger, van u weg aan het gaan. Dat vijanden u gemakkelijk kunnen stunlocken helpt daar niet bij, en de dodge upgrades die er later pas zijn hadden voor mij in het begin erbij gemogen.

Je ziet duidelijk dat ze een liefdesbrief aan (vooral) Bloodborne wouden schrijven. Een hub met een vrouw om te levelen. Een critter die verdwijnt voor materialen. Menselijke NPCs die zoals u vechten (nu stalkers i.p.v. hunters). Summons.

Het lijkt er allemaal op, maar er zijn toch i.m.o. (goede verschillen). Ik ben bijvoorbeeld fan van het death ergo systeem, waarbij je ergo vermindert als je geraakt wordt onderweg om je ergo terug op te pikken. Moedigt voor mij spelers aan om gewoon te rennen en niet alles opnieuw te doen. Ik ben fan van de combineerbare wapens en dat de blade en handle verschillende dingen doen.

Ik ga niet liegen. In speel momenteel enkel nog lies of p. Was nog bezig ook met starfield en deze ligt nu wel even stof te happen. 🙈. Hij staat momenteel voor mezelf. Mis lees het niet jongens. Voor mezelf staat hij op nr 2. Elden ring is men nr1 en deze staat op 2 voor demons souls. Dan dark souls. Bloodborn en die andere heb ik allemaal niet gespeeld deze waren TE moeilijk in de periode dat deze uitkwamen. Im a nooob hihi

Ik ga niet liegen. In speel momenteel enkel nog lies of p. Was nog bezig ook met starfield en deze ligt nu wel even stof te happen. 🙈. Hij staat momenteel voor mezelf. Mis lees het niet jongens. Voor mezelf staat hij op nr 2. Elden ring is men nr1 en deze staat op 2 voor demons souls. Dan dark souls. Bloodborn en die andere heb ik allemaal niet gespeeld deze waren TE moeilijk in de periode dat deze uitkwamen. Im a nooob hihi
Het enige dat ik lees is: "Bloodborne next!!"

Godver... een optionele boss gevonden in een klein kamertje in act 3. Wat een irritante plek om te vechten. :sop:
Van de ladder af en meteen in een hoekje gestaggered worden.

Denk dat het even genoeg is geweest voor vandaag. Begin de stress te voelen aan mijnen tikker. :laugh:
Exploratie is altijd het beste in soulslikes maar goed worden in bossfights kan toch wel serieus op mijn zenuwen werken

Laatst bewerkt:
hehe. Sommige bosses kunnen het slechtste in u naar boven halen. Zelfs sommige mini bosses. Deze ochtend toch eentje gehad waar ik zeker 5 x mijn tanden heb op gebroken. Ongelooflijk. :-) als ge denkt nu gaat het echt goed , komt er snel wel terug een moment dat ge zot komt. I love it :-)

Godver... een optionele boss gevonden in een klein kamertje in act 3. Wat een irritante plek om te vechten. :sop:
Van de ladder af en meteen in een hoekje gestaggered worden.

Denk dat het even genoeg is geweest voor vandaag. Begin de stress te voelen aan mijnen tikker. :laugh:
Exploratie is altijd het beste in soulslikes maar goed worden in bossfights kan toch wel serieus op mijn zenuwen werken
Is het survivor? Ik heb gemerkt dat je gewoon niet te veel op parry moet afgaan. Laat hem zijn combo’s doen en cirkel 1 keer rond voor de backstab. ‘t is ook wel een vervelende runback.

Ik ook... :) Ga het me het deze week aanschaffen, ziet er gewoon te goed uit!

Edit: gekocht. Stond al 60 ondertussen op bol dus dan maar ergens anders. Geleverd binnen een paar dagen.
Heb dan nog tijd om God Of War Ragnorak uit te spelen. (Late to the party, I Know)

Laatst bewerkt:
Misschien een domme tip. Maar voor de mensen die het nog niet weten. Vergeet zeker niet voor iedere boss fight uw sparring partner op te zoeken. Zijn instant uw blokjes allemaal blauw. Begin je toch iedere boss fight met een beetje goeie moed :)

Alle, morgen act 5 beginnen. Ik ben terug in mijn oude slowpoke gewoonte gevallen bij dit soort games, niks nada willen missen en alles 100 keer uitkammen. Kwas nu zo vlot begonnen, tis sterker dan mezelf :p

Terug
Bovenaan