Lies of P

Lies of P

Hier zit ik aan chapter 4, ondertussen toch een 6tal uur gespeeld in totaal.
Blijft een geweldige game, ik wacht alleen op een speciaal greatsword om te gebruiken, ik heb nogal graag afwisseling :).

Blijft een geweldige game, ik wacht alleen op een speciaal greatsword om te gebruiken, ik heb nogal graag afwisseling :).
Als het goed is dan heb je ergens in chapter 4 een kans om een mooi greatsword te krijgen. :D

Oof ik ben echt weer super traag aan het spelen. Ik ga richting de 20 uur eind chapter 5, en ik ben nu eigenlijk niet echt veel gestorven of ergens lang vast gezeten. Maar ja ik ben het al gewoon dat ik niet vooruit ga in games, te vaak afgeleid of te veel aan het rondkijken in de levels en omgevingen :p

Ter vergelijking, ik zat na 112 uur nog niet halverwege Elden Ring xD

Hier 36u op de teller act10. Was 5u deze ochtend. Ik heb zwaar op men doos gekregen eind act9. Kan moeite geweest zijn. Letterlijk x aantal uren retry retry. Man man. Probeer ook wel alles gezien te hebben.

Da voel ik natuurlijk hier vandaag op men werk. 🙈🙈

Als het goed is dan heb je ergens in chapter 4 een kans om een mooi greatsword te krijgen. :D
Is het de Holy Sword of the Ark ? Die heb ik namelijk zonet gevonden

Tot nu toe had ik een +3 Booster Glaive Blade + Greatsword of Fate Handle
Het nieuwe wapen is eerlijk gezegd niet zoveel beter, zelfs na 1 upgrade.

Beiden A Motivity

Weight -6,4

Physical att. +10
Charge Pulse Cells -1,00
Fable Charge -38

Damage Reduction +10,16

Vooral voor blocken is het wel een goed wapen precies maar ik verlies 'charge pulse cells' en 'fable charge'.
Kan iemand uitleggen wat deze 2 stats precies doen ?

Stats zeggen niet alles natuurlijk, moveset en dergelijke nog niet geprobeerd dus ik ga hem sowieso wel gebruiken, al is het maar voor de verandering.

Vooral voor blocken is het wel een goed wapen precies maar ik verlies 'charge pulse cells' en 'fable charge'.
Kan iemand uitleggen wat deze 2 stats precies doen ?
Charge pulse cells: Als je geen healing meer hebt kan je een nieuwe pulse cell chargen door aan te vallen, deze stat bepaald dus hoeveel je charged per hit.

Fable Charge: Dit is hetzelfde als hierboven, maar dan voor je fable "stamina" (die blauwe balkjes waarmee je Fable attacks en buffs kan doen).

Of deze stats belangrijk zijn hangt er dus een beetje van af, voor mij persoonlijk zijn dit twee verwaarloosbare stats als ik daardoor meer en beter kan blocken, ik beter damage of een betere moveset heb.

Charge pulse cells: Als je geen healing meer hebt kan je een nieuwe pulse cell chargen door aan te vallen, deze stat bepaald dus hoeveel je charged per hit.

Fable Charge: Dit is hetzelfde als hierboven, maar dan voor je fable "stamina" (die blauwe balkjes waarmee je Fable attacks en buffs kan doen).

Of deze stats belangrijk zijn hangt er dus een beetje van af, voor mij persoonlijk zijn dit twee verwaarloosbare stats als ik daardoor meer en beter kan blocken, ik beter damage of een betere moveset heb.
Meh oké dan is het nieuwe wapen statistisch gezien zelfs een downgrade. Al is de stagger dmg wrs ook onzichtbaar zoals bij FS games.

Meh oké dan is het nieuwe wapen statistisch gezien zelfs een downgrade. Al is de stagger dmg wrs ook onzichtbaar zoals bij FS games.
Is it? Ik ken de moveset er nu wel niet van maar gebaseerd op de stats zou ik zeggen:

Weight -6,4, Physical att. +10 en Damage Reduction +10,16 >>>> Charge Pulse Cells -1,00 en Fable Charge -38

Na deze videoreview is er nu ook de geschreven review:

Twee keer zeer streng voor een game dat er in geslaagd is een echte Soullike ervaring te creëren.
Voor mij zeker een 8+, sommige aspecten zijn zelf beter dan bepaalde echte Souls games.

Twee keer zeer streng voor een game dat er in geslaagd is een echte Soullike ervaring te creëren.
Voor mij zeker een 8+, sommige aspecten zijn zelf beter dan bepaalde echte Souls games.
Is gedaan door 2 verschillende redacteurs zonder overleg. Ben wel blij dat de reviews eens overeenkomen, want dat is meestal niet het geval :unsure:

Is it? Ik ken de moveset er nu wel niet van maar gebaseerd op de stats zou ik zeggen:

Weight -6,4, Physical att. +10 en Damage Reduction +10,16 >>>> Charge Pulse Cells -1,00 en Fable Charge -38
Scusi, Weight +6,4 en heb in principe nog een upgrade over voor oud wapen.

Nu goed, het ziet er beter uit en de boss van act 4 zal hiermee lukken zonder summon.

Is gedaan door 2 verschillende redacteurs zonder overleg. Ben wel blij dat de reviews eens overeenkomen, want dat is meestal niet het geval :unsure:
Ik bedoelde er ook niks mee hoor, ga er inderdaad van uit dat ze elk hun eigen ervaring hebben. Viel me gewoon op dat het toch net als "OK" wordt aanzien door beiden.

Scusi, Weight +6,4 en heb in principe nog een upgrade over voor oud wapen.

Nu goed, het ziet er beter uit en de boss van act 4 zal hiermee lukken zonder summon.
Beetje testen en voelen wat het beste ligt, al was het tegen de dummies of ergens in een vorige act eens wat gaan doorlopen snel.

Die -6,4 of +6,4 is inderdaad wel een groot verschil xD

Zit momenteel nog op het werk. “ aan het sterven “ zal vanavond eens kijken. Man man :-) weet enkel dat ik kwa level eind de 70 levels ben. Denk net geen 80.

Net den boss van chapter 5 gekilled
Gank squat. Man efkes op gezweet ( 7tal pogingen ofzo ) maar hem toch neergekregen zonder summon en throwing items. Den boss zelf op zich vond ik eigenlijk niet zo erg, ik kon echt vrij frequent zijn zwaard breken door gewoon in het begin van de fight te focussen op perfect guards en dan pas damage beginnen doen. Maar die domme gankers maat, waarom waren die zo tanky? Ik kreeg daar ook maar geen deftige backstabs op, dus ik verloor telkens daar ne potion of 3 door gewoon da gederp met die fockers, de moment dak ze neer had en ik nog alleen met de boss was met 1 hp pot wast GG easy, want de main guy vond ik eigenlijk de makkelijkste van de bende.

Net den boss van chapter 5 gekilled
Gank squat. Man efkes op gezweet ( 7tal pogingen ofzo ) maar hem toch neergekregen zonder summon en throwing items. Den boss zelf op zich vond ik eigenlijk niet zo erg, ik kon echt vrij frequent zijn zwaard breken door gewoon in het begin van de fight te focussen op perfect guards en dan pas damage beginnen doen. Maar die domme gankers maat, waarom waren die zo tanky? Ik kreeg daar ook maar geen deftige backstabs op, dus ik verloor telkens daar ne potion of 3 door gewoon da gederp met die fockers, de moment dak ze neer had en ik nog alleen met de boss was met 1 hp pot wast GG easy, want de main guy vond ik eigenlijk de makkelijkste van de bende.
jup die boss viel echt goed mee. Maar zen b*tch ass vriendjes die kon ik wel het keeltje toe nijpen 🙈🙈. Had zo een rng gevoel. De eene try had je soms de boss heel dominant aanwezig en de rest vergat u gelijk een stuk en dan plots waren ze daar en verloor ik het overzicht ff. Maar is dan toch idd na een paar try’s vrij vlot neer gegaan

Terug
Bovenaan