Correcte observatie wat mij betreftIets wat mij wel is opgevallen is dat enemies u precies makkelijk kunnen stunlocken. Als je een dodge of parry mist, dan lijkt het alsof je sowieso de hele combo van de enemy moet ondergaan en er geen recovery meer mogelijk is. Da’s niet het geval in FromSoft games. Kan misschien ook aan mij liggen…

Ik heb bij de 3de boss eens die summons getest voor de eerste keer en ik moet zeggen ik heb hem uiteindelijk zonder verslaan omdat ik het te chaotisch vond. Ik kreeg de boss veel sneller halverwege, maar de aanvallen inschatten en echt de fight lezen was veel lastiger en ik was telkens meer healing kwijt dan dat ik het traag solo deed. Kan aan mij liggen ook, maar ik heb na 3 keer zonder, 2 of 3 keer met uiteindelijk het terug zonder gedaan en na nog 2 a 3 pogingen lag hij neer.Inderdaad, zit zelf nog maar bij de baas van act 2 en ben daar mijn perfect guards op aan het oefenen maar het voelt steeds nipt aan.
Zelfs met veel guards/perfect guards ga ik precies snel door mijn healing pots heen.
Als ik de summon zou doen dan krijg ik de boss wel neer vermoed ik maar ben toch aan het proberen om eerst beter te worden in mijn guards. Dodgen lukt mij precies niet goed in deze game.![]()

. Hij staat momenteel voor mezelf. Mis lees het niet jongens. Voor mezelf staat hij op nr 2. Elden ring is men nr1 en deze staat op 2 voor demons souls. Dan dark souls. Bloodborn en die andere heb ik allemaal niet gespeeld deze waren TE moeilijk in de periode dat deze uitkwamen. Im a nooob hihi