Lies of P

Lies of P

Ik ben sinds gisteren klaar en de laatste optionele baas (ik vermoed dezelfde als Wolfen) heeft het bloed onder mijn nagels gehaald met +50 pogingen. En ik ben nog steeds niet confident met de tweede fase lol. Maar soit, het is gelukt :D leuke game, maar ik weet niet of ik nog NG+ inga.
Proficiat :-) eerste run was die idd effe tanden breken zeker deel 2. Maar haalbaar. In ng+ is het gewoon verschrikkelijk nog harder en dodelijker. Dit weekend nog geen tijd gehad om verder te doen. Maar ik moet enkel nog hem hebben voor de platinum :-)

Zelf op mijn slakkentempo verder aan het doen nog, nu halverwege Chapter 8 en tot op dit punt vond ik alles in het spel niet echt zo veel moeilijker dan wat andere Souls games bieden. Misschien hier en daar een mini boss die wat onverwacht sterker is ofzo, maar niks onoverkomelijk. Maar volgens mij gaat het allemaal nog meer spiken eens chapter 9, 10 en 11. Langs de andere kant ik heb eigenlijk de hele game tot nu toe nog niks gebruikt van items, gewoon ik en mijn wapen, dus er is nog marge voor extra power als het nodig is xD

Gisteren eindelijk king of flames kunne killen en nu in die kathedraal. De gewone enemies zijn nu wel echt walk-over aan het worden, de eindbazen zijn ontiegelijk veel moeilijker. Ik begrijp de commentaar wel dat het wat unbalanced is. Ook de perfect guard blijf ik lastig vinden, quasi geen ruimte voor error.

Die blok is gewoon voor mij echt rng. Daarmee dat ik naar een zware strenght build ben gegaan met max hp en stamina. Brute kracht om ze van hun melk te brengen. Het timen van die perfect block is voor mij ook de reden dat nu de laatste voor mij echt gekke werk is.

Die blok is gewoon voor mij echt rng. Daarmee dat ik naar een zware strenght build ben gegaan met max hp en stamina. Brute kracht om ze van hun melk te brengen. Het timen van die perfect block is voor mij ook de reden dat nu de laatste voor mij echt gekke werk is.
Ooohw, ja da kan wel sucken, ik speel een quality mot/adv build atm maar ik focus wel heel hard op die parry, maar ook wel op dodges want sommige aanvallen dodge je beter dan te deflecten, het zij omdat het te 'high risk, low reward' is of omdat een dodge een betere punish kan geven.

Ik gebruik de perfect guard ook wel amper, mr zit nu op high stamina/technique build. Met de paraplu als wapen om snel een hit te doen en weg te lopen. Meeste attacks Dodge ik, met enkele die ik perfect guard per Boss. Net voorbij de clown, waar ik alleen de hit na draaien en hulk smash perfect guard. Rest is alles dodgen.
Qua moeilijkheidsniveau vind ik het momenteel ook nog wel meevallen

21u ver, lvl 72 en zit nu aan act 9

Ik gebruik wel specters nu, in NG+ ga ik dan wat experimenteren met wapens en solo alles uitspelen (zoals ik bij ER deed.)

Voorlopig nog altijd Holy Sword, zo'n tanky build is best oké aangezien je hoge stagger doet met je heavy attacks.

Ik hoor precies niet bij de high hitters hier, speel nu het meest met de daggers :p
Is wel fijn op een manier, want het is wat buiten mijn comfort zone ook en leuk dat het keer eens wat anders is.

Hier nog geen tijd gehad om de laatste fight te doen “ ng+” heb wel gezien ondertussen 80u en lvl 164 :-)

Pff die clown is irritant. Ik weet dat je er voorbij kan lopen naar de volgende stargazer, maar ik wil toch alles eens gekilled hebben.
Ik speel wel nog altijd met mijn start wapen, want veel meer dan great swords en dergelijke ben ik niet tegengekomen. En daarvoor dient mijn build niet.

Ik zit aan chapter 11 , al gehoord dat dit een enorm lang chapter is.
En ook het laatste chapter. Zit nu 24u ver en qua speelduurte zal het spel perfect zijn voor mij (verwacht een dertigtal uur) aangezien de verscheidenheid in enemies nu wel wat klein is (moeilijk om niet te vergelijken met ER waar je na 100u nog 5 nieuwe enemies per uur tegenkomt).

Nog steeds Holy Sword of the Ark ah gebruiken en ga wrs NG+ experimenteren met wapens maar schiet me net te binnen dat ik op PC Gamepass speel ... Als ik de game later via Steam koop of terug via gamepass speel, blijft mijn save dan ergens behouden of kan ik die ergens backuppen ?

tyty

Terug
Bovenaan