VTM Liefde voor muziek 2023

Idem hier. Ik weet niet wat ik er moet van denken, maar ik heb deze week ineens de indruk dat Gunther Neefs zich toch het een en ander van zijn vader toe-eigent. Zo was hij deze week ook op Q-Music te gast, en hadden ze het daar verschillende keren over Thomas O'Malley van de Aristokatten. Mijn dochter zat ook in de wagen, en ik zei haar nog dat dat totaal niet klopte, want dat het zijn vader was die die stem speelde. En die film ken ik goed genoeg want mijn kinderen hebben de DVD destijds minstens 10x gezien.
Maar erna waren ze dan ook met Gunther Neefs zelf over die rol bezig, dus kon het bijna niet anders dat er ook een versie was met de stem van Gunther Neefs, en inderdaad, de film is in 2008 her-ingesproken met nieuwe stemmen waaronder Gunther Neefs. Dan vind ik het wel heel vreemd dat er totaal niets gezegd werd over het feit dat dat origineel dus Louis Neefs was.
 
Laatst bewerkt:
Gunther Neefs zich toch het een en ander van zijn vader toe-eigent
Anderzijds... de enige die het 'recht' heeft om zoiets te doen, is dan uiteraard wel de zoon.
Ook al is er ook nog een zingende zus van Louis Neefs, namelijk Connie.
Maar nooit zo succesvol geweest als de rest van de familie.
 
Vond dit wel een goede aflevering. Ook een goed seizoen in het algemeen. K3 heeft mij aangenaam verrast eerlijk gezegd, want daar was ik wel wat bang voor in dit programma.
 
Vond dit wel een goede aflevering. Ook een goed seizoen in het algemeen. K3 heeft mij aangenaam verrast eerlijk gezegd, want daar was ik wel wat bang voor in dit programma.

Ze hebben idd wel bewezen dat ze de fase voorbij zijn waarin ze meer zijn dan wat giecheltrutjes die enkel kinderliedjes kunnen zingen. En mss geen uitzonderlijke stemmen, maar sowieso wel betere stemmen dan de orginele K3-leden. Ik denk dat het voor hen zelf ook wel eens leuk zal zijn geweest om minder in dat "K3-rolletje" te hebben moeten zitten, zowel qua gedrag als muzikaal.
 
Ze hebben idd wel bewezen dat ze de fase voorbij zijn waarin ze meer zijn dan wat giecheltrutjes die enkel kinderliedjes kunnen zingen. En mss geen uitzonderlijke stemmen, maar sowieso wel betere stemmen dan de orginele K3-leden. Ik denk dat het voor hen zelf ook wel eens leuk zal zijn geweest om minder in dat "K3-rolletje" te hebben moeten zitten, zowel qua gedrag als muzikaal.
Daar zijn die talentenshows wel altijd goed voor. In denk dat het uiterlijk ook altijd wel zal meespelen, maar je krijgt ook gewoon mensen die echt goed kunnen zingen.

Metejoor zijn cover gisteren vond ik ook echt goed.
 
‘Liefde voor muziek’ wordt een jubileum-editie met oud-deelnemers: “Dit is veel meer dan zomaar een tv-programma”

 
Totdat alle elektronische correcties wegvallen.
'24 Uur live' …De passage van Camille was verschrikkelijk, maar dan ook verschrikkelijk vals.

Dat is hier op BG al paar keer voorbij gekomen (misschien telkens jij ? :p). Er kunnen ook andere redenen geweest zijn waarom het dan zo vals was, bvb issues met de in-ears.
Het is nogal simplistisch te stellen dat ze in al die andere live optredens dan ineens volop auto-tune ter beschikking heeft (wat live al niet evident is). Moest het zo gemakkelijk zijn van iemand die niet kan zingen live toch goed te laten klinken, was bij wijze van spreken iedereen zanger(es).
 
Dat is hier op BG al paar keer voorbij gekomen (misschien telkens jij ? :p). Er kunnen ook andere redenen geweest zijn waarom het dan zo vals was, bvb issues met de in-ears.
Het is nogal simplistisch te stellen dat ze in al die andere live optredens dan ineens volop auto-tune ter beschikking heeft (wat live al niet evident is). Moest het zo gemakkelijk zijn van iemand die niet kan zingen live toch goed te laten klinken, was bij wijze van spreken iedereen zanger(es).
Ja, misschien...
In elk geval worden Liefde voor muziek' en 'The Masked Singer' zwaar nagesynchroniseerd.
Desalniettemin wel opvallend dat je bij evenementen waar de ene na de andere artiest een nummertje komt zingen (zoals die live captaties op 11/07 en 21/07), er veel verschillen zijn in kwaliteit.
En het zijn dan meestal dan nog zangers zoals Christophe of Bart Kaell die er dan als beste uitkomen.
 
Terug
Bovenaan