Liefde voor Muziek 2022

VTM Liefde voor Muziek 2022

Die Koen Buysse is toch een blaas, hoor.
”Het is niet omdat Koen Buysse alle nummers van Zornik heeft geschreven, dat hij ook geen nummers voor zichzelf geschreven“ zegt hij opeens…

Heeft iedereen het gehoord?
Hij heeft alle nummere geschreven! 😞
 
wat een saaie reeks is het dit jaar. ik versta het niet. nochtans allemaal zulke sterke gasten. en met uitzondering van Patje+zohra en Margriet zijn het allemaal slaapverwekkende liedjes.

waar zijn de knallers, waar zijn de ambiance nummers.
 
wat een saaie reeks is het dit jaar. ik versta het niet. nochtans allemaal zulke sterke gasten. en met uitzondering van Patje+zohra en Margriet zijn het allemaal slaapverwekkende liedjes.

waar zijn de knallers, waar zijn de ambiance nummers.
Patje en Loredana.
Vandaag is toch wel de slechtste aflevering van dit seizoen.
 
Lift U Up was sowieso door die studiozangeres ingezongen (diezelfde van Milk Inc 😂), maar heeft Zohra eigenlijk daarna zelf nog echt gezongen? Bij die soloplaten misschien?

Ik dacht vanaf Magic Flight (en zowat het volledige tweede album) Zohra de vocals zelf deed, de eerste (en ook wel grootste hits) dus niet.
Dat de eerste songs niet door haar werden ingezongen is niet zozeer omdat ze niet kon zingen ofzo, maar gewoon omdat het in die tijd gebruikelijk was dat er voor club tracks (vaak dezelfde) studiozangeressen werden gebruikt die totaal de ambitie niet hadden om op een podium te staan, maar als zo'n clubhit dan plots begon te boomen en een algemene hit werd, moest er gewoon een "gezicht" gevonden worden om op het podium te kunnen staan.
 
Ik dacht vanaf Magic Flight (en zowat het volledige tweede album) Zohra de vocals zelf deed, de eerste (en ook wel grootste hits) dus niet.
Dat de eerste songs niet door haar werden ingezongen is niet zozeer omdat ze niet kon zingen ofzo, maar gewoon omdat het in die tijd gebruikelijk was dat er voor club tracks (vaak dezelfde) studiozangeressen werden gebruikt die totaal de ambitie niet hadden om op een podium te staan, maar als zo'n clubhit dan plots begon te boomen en een algemene hit werd, moest er gewoon een "gezicht" gevonden worden om op het podium te kunnen staan.
Zong diezelfde studiozangeres ook niet voor Milk inc en Maurizio?
 
Loredana is echt wel goed. Zou zich beter wat los trekken van Patje, zou haar carrière ten goede komen. Die overdreven beats doen haar stem teveel verdwijnen in het niets.

Zelfde met Camille en Regi trouwens.
 
Loredana is echt wel goed. Zou zich beter wat los trekken van Patje, zou haar carrière ten goede komen. Die overdreven beats doen haar stem teveel verdwijnen in het niets.

Zelfde met Camille en Regi trouwens.
Ik dacht dat dat weldegelijk de bedoeling was/is.
2Fabiola ging nog een laatste tour doen ofzo en dan was het gedaan (misschien intussen veranderd door corona)
 
Mooi hoe Piet Goddaer altijd dezelfde blik heeft. Ongeacht wat, maar Piet zit daar ja-knikkend met 1 oog ietsjes geknepen. Heerlijk!
 
Terug
Bovenaan