Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij woont gewoon op de verkeerde plek in België jong. Hier in de Vlaamse Ardennen weer een heerlijk zonnig dagje. Enorm veel fietsers op baan. 't is er dan ook het weer voor.Vandaag was er zonnig weer voorspeld met wat hoge sluierbewolking. In realiteit is er toch meer sluierbewolking dan zon. Gelukkig dat het nog begin september is en de temperatuur redelijk blijft.
![]()
Momenteel in Ukkel zoals voorspeld:Vandaag was er zonnig weer voorspeld met wat hoge sluierbewolking. In realiteit is er toch meer sluierbewolking dan zon. Gelukkig dat het nog begin september is en de temperatuur redelijk blijft.
![]()

Ik weet niet waar jij woont maar voor de meeste regio's in Vlaanderen was er niets voorspeld. Enkel in Limburg was er kans op veel regen. Maar het ergste werd verwacht voor de Waalse provinces in Luik en Luxemburg, west Duitsland en vooral Luxemburg zelf. En daar is al plaatselijk over 150 mm gevallen. En het is voorlopig nog niet gedaan...De voorspelde waterbom is niets waard, weermannetjes zaten er weer mooi langs.
De voorspelde waterbom is niets waard, weermannetjes zaten er weer mooi langs.
In het grootste deel van Vlaanderen is er niks gevallen.Hier in hasselt zie ik toch dat volgens mijn pluviometer al 20l is gevallen en het einde is nog niet in zicht. Waterbom is sowieso een relatief begrip, maar het is toch niet niks voorlopig.
In het grootste deel van Vlaanderen was er dan ook weinig tot niets voorspeld.In het grootste deel van Vlaanderen is er niks gevallen.
In het grootste deel van Vlaanderen is er niks gevallen.