allez mijne conge begint volgende week. Volgens KMI elke dag een beetje regen tot 30/7. Yay....
Ik baal ook al enorm.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
allez mijne conge begint volgende week. Volgens KMI elke dag een beetje regen tot 30/7. Yay....
Iedereen weet dat hydrateren belangrijk is.allez mijne conge begint volgende week. Volgens KMI elke dag een beetje regen tot 30/7. Yay....

Die weervoorspelling volgende week zal wel nog veranderen, vandaag ineens 28 graden, gaven denk ik ook wisselvallig met 24 graden normaal.
Vandaar dat al die regen ook zal verdwijnen volgende weekIk zie dat de buien steeds maar afgebouwd worden. Van dat 'onweer' op zaterdag schiet al niet veel meer over qua neerslaghoeveelheid. Alleen de regionale modellen zijn opvallend pessimistischer. Voorlopig 'zou' maandag de natste dag worden (maar dat kan dus morgen weer anders zijn...).
Reden is dat we op de wip zitten tussen een laag boven UK en uitlopers van het Azorenhoog. Wint die eerste het pleit dan komt er meer wisselvalligheid.
NietDit soort titels krijg ik echt schijt van. Hoe weet die kerel nu al wat voor weer het over 10 dagen wordt. Dat is toch gewoon onzin.
Beetje voorspellen, beetje overdrijven. Probeert ook maar zijn job te behouden.Dit soort titels krijg ik echt schijt van. Hoe weet die kerel nu al wat voor weer het over 10 dagen wordt. Dat is toch gewoon onzin.
Met 6 diploma's en een van de meest gerespecteerde meteorologen van de wereld zal hij lang niet om job verlegen zitten. Hij is geen VTM-er, hij is Hoofd Voorspellingen bij het KMI... en gastprofessor uGent, drievoudig burgerlijk ingenieur (chemie, materiaalkunde & veiligheidstechnieken), deed de 4 ballonvluchten van Steve Fossett mee als meteorologisch begeleider,...Probeert ook maar zijn job te behouden.
En hij is blijkbaar ook weerman bij RTL TVIMet 6 diploma's en een van de meest gerespecteerde meteorologen van de wereld zal hij lang niet om job verlegen zitten. Hij is geen VTM-er, hij is Hoofd Voorspellingen bij het KMI... en gastprofessor KUL, drievoudig burgerlijk ingenieur (chemie, materiaalkunde & veiligheidstechnieken), deed de 4 ballonvluchten van Steve Fossett mee als meteorologisch begeleider,...
Ik denk dat hij er sowieso wel komt als hij de (Media)laan uitvliegt.

Van wie komt die tekst? Van die reporter of van Dehenauw? De media doet er soms ook een schep bovenop.NietBeetje voorspellen, beetje overdrijven. Probeert ook maar zijn job te behouden.
Wie kijkt er uberhaupt nog naar het weerbericht op TV? Staat enkel nog in de rusthuizen op.Misschien moeten we de weermannen en vrouwen, maar van het scherm bannen. Een beetje zoals de omroepsters van indertijd. Iedereen kan via eender welke van het x-aantal apps het weer wel volgen.