Sneeuwstorm
Well-known member
Ik denk dat dit een record moet zijn.Ik vrees dat deze nacht mijn verwarming gaat aanslaan. 13 september![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dit een record moet zijn.Ik vrees dat deze nacht mijn verwarming gaat aanslaan. 13 september![]()
Ik vrees dat deze nacht mijn verwarming gaat aanslaan. 13 september![]()
Interessante post op Weerwoord, dat de voorspelde prachtige woensdag wel eens volledig de mist in kan gaan (letterlijk). Zou jammer zijn want denk wel dat veel mensen nog uitkijken naar een Indian Summer.
![]()
Weerwoord | Woensdagochtend op grote schaal mist en lage bewolking?
www.weerwoord.be
Zondag lijkt idd weer de omslag te worden naar een nieuwe ronde herfstweer. Hopelijk wordt het nog uitgesteld.Zondag ziet er nu al niet goed uit, helaas.
Dat is iets dat we nu regelmatig zien, en dat we gaan moeten incalculeren zolang het nog zo nat blijft vrees ik. Het is op alle vlakken recordbrekend deze nattigheid en vochtigheid, ergens dus niet abnormaal dat de modellen moeite hebben om de gevolgen daarvan goed in te schatten - en dus te optimistische voorspellingen genereren - gezien dit nog nooit voorgevallen is (enfin beter: nog niet voorgevallen sinds we data bijhouden). De modellen baseren zich uiteindelijk altijd op data die ze kennen.Dat front lost toch weer trager op dan verwacht. Cloud coverage om 13u nog steeds behoorlijk hoog ondanks voldoende wind.
Ik heb de indruk dat die bewolking van gisteren naar vandaag is uitgesteld. Er staat bovendien nog behoorlijk veel wind, ik heb het gevoeld op mijn fietsrit naar het werk.Hier in Ninove toch al helemaal zonnig sinds 12.00u.
Tikje minder N wind had perfect geweest, maar als die wind naar Z draait komt er mogelijks net regen aan
. Bijna tijd voor herfst/winter topic idd, maar daar ga ik zo veel mogelijk uit blijven voor mijn eigen goed humeur.