RidderBauknecht
Well-known member
Zeg godverdomme, dat van dat afstraffen ging over temperaturen van 25 graden; het gemiddelde dus (of zelfs net er boven). Dus schreef ik dat dat een normale temperatuur voor de tijd van het jaar is. Enfin, ik schreef letterlijk 'net boven het gemiddelde':Wanneer vervolgens iemand schrijft dat een warme dag wordt 'afgestraft', dan ga je onmiddellijk gaan counteren en schrijf je dat er overdreven wordt en dat 26+ uiteindelijk toch niet normaal is voor dit land.
Wordt er nu niet een klein beetje overdreven? 'Afstraffingen' (dagen van 24+ graden), 'genotperiodes' (30 graden), ... Je weet dat 25 graden net boven het gemiddelde is? Hoe kan dat dan in hemelsnaam een afstraffing zijn?
Nu mag jij mij eens uitleggen waar ik zeg dat dat abnormale temperaturen zijn. Of waar ik zeg dat dat niet normaal is. Juist ja: nergens. Ik bedoel verdorie net dat dat WEL normaal is. Of hoe kan je 'net boven het gemiddelde' anders interpreteren, tenzij je met opzet wat wil stoken?
Wat ik WEL zei (in een volledig ander gesprek) is dat wekenlang 26+ NIET normaal is. En dat is zo.
Maar dat was dus in een ander gesprek, als reply op een andere persoon, als reply op een helemaal andere statement. Kan je gewoon gaan nakijken hoor.
Sorry, maar jij haalt hier vanalles door elkaar om zo'n soort beeld te vormen dat ik beweer dat maandenlang grijs en regen normaal is. Dat heb ik nooit gedaan, en je mag ECHT gaan stoppen met compleet andere conversaties met compleet andere users op andere dagen te gaan bij elkaar plakken om zo mijn woorden compleet te verdraaien. Je kan toch mijn berichten zelf lezen zeker? Sorry, maar wat een triestige poging tot een aanval zeg.
Ik ga op jou niet meer antwoorden want je haalt gewoon vanalles door elkaar en verdraait mijn woorden dat het geen naam meer heeft. Reported hoor, want dit gaat nergens naartoe.

ik wil mijn zon terug!