RidderBauknecht
Well-known member
Ja maar de laatste weken is het nu toch echt niet verkeerd qua zomer? Ja, juli begon vrij slecht, maar waar ik woon (gewoon vrij centraal in het land) is het nu toch al wel enige tijd gewoon (Belgisch) zomerweer. Daar zit eens een grijze/regenachtige dag tussen, maar ook dat is perfect normaal hier. Ik rijd al weken elke dag met de fiets naar het werk, ik ga lopen, ik doe terrasjes, ... Er zijn er die doen alsof we volledig uitgeregend zijn en een complete rotzomer aan het beleven zijn, dat klopt toch ook niet?
En nu gaan we een hitteknaller krijgen en krijgen we daarna het gewoonlijke onweer, om dan (tot nader order en volgens het KMI) naar vrij gemiddelde temperaturen te gaan met eventueel wat bewolking. Hoezo 'slecht'?
Enfin, ik ga niet beginnen over voorkeuren en weet ik veel. Daar mag iedereen zijn/haar eigen mening over hebben. Ik heb het maar gewoon over die overdrijvingen. Ik zeg het hier keer op keer: we leven niet in Zuid-Frankrijk.
En nu gaan we een hitteknaller krijgen en krijgen we daarna het gewoonlijke onweer, om dan (tot nader order en volgens het KMI) naar vrij gemiddelde temperaturen te gaan met eventueel wat bewolking. Hoezo 'slecht'?
Enfin, ik ga niet beginnen over voorkeuren en weet ik veel. Daar mag iedereen zijn/haar eigen mening over hebben. Ik heb het maar gewoon over die overdrijvingen. Ik zeg het hier keer op keer: we leven niet in Zuid-Frankrijk.

: