Sneeuwstorm
Well-known member
Donderdag en vrijdag lijken toch mooie warme dagen te gaan worden. Maar vandaag tot en met woensdag nog wisselvallig met kans op een bui.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk wel maar iets plaatselijk, niet een algemene droogte.Nee, dit jaar kan je de natuur en je tuin zien creperen door de moesson:
Exact. Op het werk heb ik zo'n collega die altijd maar zit te klagen over het weer. Ik kom met de fiets werken en hij heel vaak met de auto, dan begint het bijvoorbeeld om 10u te regenen. Alé ze, tis weer aan het regenen. Das nu toch niet meer normaal, pfff. Das tegenwoordig toch alle dagen. Ge kunt toch ook niks meer doen in dit land he.Ik heb zoals iedereen hier ook een gelimiteerd aantal verlofdagen, en ben nu nog aan het werk, dus of het vandaag nu regent, sneeuwt, hagelt, vriest, ... maakt me eigenlijk weinig uit.

Awel ik ben met den auto geweest uit voorzorg omdat ze gisteren regen gaven vanaf 15u al , deze morgen kijk ik en het is pas na 18u. En nu kijk ik opnieuw en er staat weer regen vanaf 15-16u op (KMI app).Ik ga ook elke dag met de fiets naar het werk maar echt blij kan je dan van dat soort weer toch niet worden? Elke dag weer buienradar monitoren om toch maar het juiste moment te kiezen om naar huis te fietsen. En chapeau als je er niet om geeft om te fietsen in de regen, ik ben daar niet zo tuk op. Moordstrookjes zijn al kak, en al zeker als je er nog eens spray bijkrijgt...met dit regenweer zien mijn fietsen er altijd uit alsof ik gaan offroaden ben, terwijl ik gewoon langs een steenweg gereden heb.
Gisteren was echter wel een perfecte dag. Hele namiddag en avond kunnen buitenzitten bij familie op het terras, niet te warm, niet te koud, af en toe wat bewolking. Meer vraag ik niet.
Maar die onvoorspelbaarheid steekt mij dik tegen. Twee uur geleden voorspelden ze regen vanaf 18 uur. Nu is het al vanaf 15 uur. Dus wéér buienradar monitoren en hopen dat er een window is waar ik droog thuisraak.
Ik heb er in feite meer last van als het 's avonds regent op een werkdag , tijdens de uren dat ik werk maakt het mij niet uit. Het meest deprimerende vind ik wanneer het stralende zon is tot 17u en dan regen na 17u. Als ge een dag verlof hebt, hebt ge dan toch nog kunnen profiteren in de voormiddag van het goede weer toen.Exact. Op het werk heb ik zo'n collega die altijd maar zit te klagen over het weer. Ik kom met de fiets werken en hij heel vaak met de auto, dan begint het bijvoorbeeld om 10u te regenen. Alé ze, tis weer aan het regenen. Das nu toch niet meer normaal, pfff. Das tegenwoordig toch alle dagen. Ge kunt toch ook niks meer doen in dit land he.
Hou fcking u bakkes gast. We zijn aan het werken, wat maakt het uit. Moest het 's avonds nog regenen stapt ge ook nog eens gewoon in uwe auto.
Dit is nu niet bepaald het topic als je positieve dingen wilt lezen, dit topic is de zelfhulp groep voor weer depris.Ik durf hier zelfs niets positief meer te posten. Door hier te regelmatig te lezen krijg ik het gevoel dat er iets mis is met mij omdat ik niet zo negatief kan zijn over het weer.
Vanaf nu dus nog hooguit neutrale posts van mij. Ik zal proberen om ook regelmatig negatieve dingen te posten![]()
Awel ik ben met den auto geweest uit voorzorg omdat ze gisteren regen gaven vanaf 15u al , deze morgen kijk ik en het is pas na 18u. En nu kijk ik opnieuw en er staat weer regen vanaf 15-16u op (KMI app)
We zullen anders vanavond en morgen nog eens spreken.Precies toch ni de slechtste week uitgekozen om een week verlof te pakken.![]()

Hij heeft 100% gelijk. Als hij met de fiets kwam (zoals ik) zou hij 200% gelijk hebben. Compleet random statistische vraag: is dat een jongere persoon?Exact. Op het werk heb ik zo'n collega die altijd maar zit te klagen over het weer. Ik kom met de fiets werken en hij heel vaak met de auto, dan begint het bijvoorbeeld om 10u te regenen. Alé ze, tis weer aan het regenen. Das nu toch niet meer normaal, pfff. Das tegenwoordig toch alle dagen. Ge kunt toch ook niks meer doen in dit land he.
Nope, tis een vijftiger.Hij heeft 100% gelijk. Als hij met de fiets kwam (zoals ik) zou hij 200% gelijk hebben. Compleet random statistische vraag: is dat een jongere persoon

Het zou beter regenen tijdens de werkuren en zonnig zijn ‘s avonds, ‘t is niet de eerste keer dat ze ons dat lappen héAllez, ik kom thuis van mijn werk en t begint te regenen.
Mo man toch, ik verhuis 1 v dees jaren ze.