Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd klaar om mijn steentje bij te dragen.Merci, @beryl!

fixed itAltijd klaar om mijn hagelsteentje bij te dragen.![]()
Je ziet dat tegenwoordig bijna altijd heb ik de indruk, is dat niet gewoon omdat ze het zelf niet weten?Een flatliner.
De avonden dat je tot laat kan buiten zitten zijn dit jaar toch op één hand te tellen …Bwa tis toch leuk om ne keer een zomer door te brengen waar je het niet jammer vindt dat je geen airco hebt.
Ik vind het hier ook allemaal wel heel dramatisch voorgesteld hoor. Hier kon ik gewoon heel de dag buiten zitten en was de bewolking beperkt.De volgende depressie passeert weer, gewoon door dit topic te lezen.
Dat is hier een onpopulaire mening maar ik deel die. Gisteren vond ik ideaal, vandaag zal naar mijn zin al te warm zijn. Natuurlijk in een ideale wereld gekoppeld met minder neerslag en/of enkel 's nachts, maar goed. Ik heb het hier al eens gezegd, maar ik heb eigenlijk totaal geen last van dat grijze, regenachtige weer. Dat is een karaktertrek gecombineerd met gewoontes waardoor ik bv. niet met de fiets naar het werk moet.Bwa tis toch leuk om ne keer een zomer door te brengen waar je het niet jammer vindt dat je geen airco hebt.
Nee, dit jaar kan je de natuur en je tuin zien creperen door de moesson:Wat evengoed op mijn gemoed werkt is wanneer ik heel de natuur, en mijn tuin, zie creperen door de droogte, wat dit jaar zeker niet zo is.