Sneeuwstorm
Well-known member
Gelukkig is het een werkdag, wat een rotweer vandaag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik de voorspellingen mag geloven gaat het de volgende dagen terug wat rustiger worden in dit topic.
Hier en ginder waarschijnlijk wel wat regen maar over het algemeen droog tot begin volgende week. Of toch momenteel, want die voorspellingen veranderen elke dag.Ik zie vooral veel wind en periodes van regen?
Denk je?Als ik de voorspellingen mag geloven gaat het de volgende dagen terug wat rustiger worden in dit topic.
Laten we de temperatuur maar achterwege, koud of warm, ik denk dat we al blij mogen zijn als het gewoon droog blijft.Denk je?
"We moeten dan ook al dagen hetzelfde herhalen en dit begint echt een trend te worden: de pluim is opnieuw ten opzichte van gisteren en de voorbije dagen alweer verder afgekoeld en er verschijnen ook nog altijd steeds maar opnieuw aanhoudende neerslagsignalen. Het is al zeker tot en met het weekeind intussen aan de koele kant en ook begin volgende week staat steeds verder op de helling. Enkel op dinsdag lijkt er nog een tijdelijke opstoot van warme lucht in te zitten, al wordt die ook steeds meer en verder afgevlakt. Nadien zou het later volgende week mogelijk wat stabieler kunnen worden, maar de invloed van steeds nieuwe lagedrukgebieden blijft toch gevaarlijk dichtbij zitten."
Godverdomme zeg, das toch echt nie meer normaal zo'n zeikweer.
Ja nu ist ook wel goed maar dat maakt de voorbije X maanden niet goed hé manneke.Hoe? hier ist 23 graden en zon.

Ja nu ist ook wel goed maar dat maakt de voorbije X maanden niet goed hé manneke.