Elke keer ik kijk naar KMI komt er een grijs wolkje met regendruppel bij voor volgende week. ZUCHT.
Ik las even je nick als welkomtemperatuur

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke keer ik kijk naar KMI komt er een grijs wolkje met regendruppel bij voor volgende week. ZUCHT.

Wilt ge na al die maanden kutweer nu eindelijk eens stoppen met KMI te checken?!? Gij se smeerlap!Elke keer ik kijk naar KMI komt er een grijs wolkje met regendruppel bij voor volgende week. ZUCHT.

Zoals dat we ook een 4-5 dagen winter gehad hebben. Voor de rest herfst zonder einde.Vrijdag zouden we nog maar 13 °C halen bij regenweer. We hebben onze lente en zomer al gehad denk ik, die paar schamele dagen.
Gewoon in een andere app kijken. In Buienradar vanaf zondag geen druppel te zien voor de heel de week.Elke keer ik kijk naar KMI komt er een grijs wolkje met regendruppel bij voor volgende week. ZUCHT.
Gewoon in een andere app kijken. In Buienradar vanaf zondag geen druppel te zien voor de heel de week.

Delen van Pakistan en India 50 graden Celsius.Das der dan weer wat over.
En in het zuiden van Mexico vallen de apen uit de bomen van de hitte.
Altijd een goed moment om de site van Frank nog eens onder de mensen te brengen.Allemaal goed en wel, maar naar een andere app kijken gaat het weer niet veranderen.
Ik leg de schuld bij Frank Deboosere. Hoe vaak heeft die wel niet over de grondwaterstand gepraat in zijn weerberichten. Tot treures toe.
Nu is ie op pensioen en het blijft maar regenen, daar is ergens een link.
![]()

In Buienradar vanaf zondag geen druppel te zien voor de heel de week.

Mijn collega's uit Finland waren hier vorige week en waren aan het klagen over ons weerMeanwhile.. er staat een hittegolf aan te komen in Finland blijkbaar
De voorbije jaren wanneer er langere periodes van droogte waren, was dit exact hetzelfde maar dan omgekeerd. Een week later zou het volgens de weermodellen gaan regenen, maar enkele dagen later was dit dan ook meestal aangepast naar een droge dag.Elke dag zie ik dat binnen een week het weerbericht een zonnetje geeft, maar dag later is dat gewoon een grijze wolk. Nu is het al pas 6 juni da ze zonnig voorspellen, maandag was nog vanaf 3 juni. Wat is dit?