Lente en Zomer 2026

Feit. Ik lees dat er iemand juist voor €100 bonnen gekocht had. Dat zou ik kunnen zijn 😁 hopelijk komt er een refund maar ik betwijfel het.
 
Ik ben aan het aanschuiven uit Werchter Boutique. Om middernacht zou het hier beginnen. Ik ben al een uur aan het aanschuiven voor de bus. En nog duizenden mensen achter mij. Als je om 23u stopt krijg je dat volk nooit weg en gaat er hier een ramp gebeuren.
 
hier al een waarschuwing gehad van O-Vlaanderen en dan 2 met een uur tussen van Gent.
't is hier wel overtrokken en al een tijdje redelijk aan het waaien, maar nog geen druppel gevallen.
 
Ieder onweer is een signaal dat we slecht bezig zijn, ze worden steeds heviger en heviger. ChatGPT is ook een oorzaak, maar ondertussen gebruikt iedereen het wel. Ik snap waarom ze naar Mars willen gaan, hier is het onbewoonbaar binnen 100 jaar.
 
IMG-5884.jpg


Live uittocht Werchter Boutique. En daarachter staan er nog duizenden. Alle hens aan dek hier om bussen hier te krijgen. Hadden ze het laten doorgaan en dat onweer barst los vertrappelen ze hier mekaar gewoon.
 
Ieder onweer is een signaal dat we slecht bezig zijn, ze worden steeds heviger en heviger.
Gelukkig dan maar dat het totaal aantal onweders afneemt (wat nu al zichtbaar is in de statistieken), dus dan zijn we toch ergens nog goed bezig?
Hadden ze het laten doorgaan en dat onweer barst los vertrappelen ze hier mekaar gewoon.
In het huidige traject gaan ze volledig ten westen van Leuven passeren. Maar ja, dat kan nog veranderen, doch lijkt Werchter toch niet op ramkoers oid te liggen. Oost-Vlaanderen daarentegen (opnieuw)...
 
Terug
Bovenaan