Een andere mogelijkheid is weermanipulatie.
D.m.v. allerlei toepassingen, die mijn boekje te buiten gaan, de lucht koeler maken of effectief wolken creëren, zodat het draaglijker wordt voor iedereen. Dat zal ettelijke tientallen / honderden miljarden kosten, maar kunnen we daarvoor niet enkele zaken laten vallen, zoals effe een paar jaar geen nieuwe auto's maken of de filmindustrie on hold zetten? A.I. zal over x-aantal jaar zelf auto's kunnen bouwen, dus over de ontslagen van arbeiders moeten we ons niet druk maken, want die zijn al weg en de filmindustie, lol, care.
Mochten we in Europa vaker onder zo'n hittekoepel zitten, zou ik daar toch eens over nadenken, want als dit voorvalt over een paar weken, dan gaan we blij geweest zijn met zo'n vijf +35°C'ers, die nog meevallen in de schaduw naargelang het vordert, maar de zon blokkeren zou iets helpen.