Lente en Zomer 2026

Dat gaat niet gebeuren hoor :-) is met cross/counter-flow van lucht
Tuurlijk kan dat wel gebeuren. In 2022 was het nog van dat. Het water van de Schelde dat gebruikt wordt als koelwater, mag niet te warm worden.

Tuurlijk kan dat wel gebeuren. In 2022 was het nog van dat. Het water van de Schelde dat gebruikt wordt als koelwater, mag niet te warm worden.
Dat is wel iets heel anders dan de ‘koelcentrales niet meer gekoeld krijgen hé’

Dat is de temperatuur van het lozingswater dat bijna even te hoog was. Dat valt allemaal relatief makkelijk op te lossen hoor :-)

Gisteravond was er hier in de buurt een gravel ride. Vertrek om 22u en dan 160km de nacht door. Toch behoorlijk onverantwoord dat ze die mensen gewoon hebben laten vertrekken, los het onweer in.
Vrijdag in mijn regio idem. Ondanks code oranje hebben die dat gewoon laten doorgaan...

Voor regio zuidwest vanaf het weekend al afkoeling voorzien
Vlissingen is nu wel niet echt representatief voor ergens in Vlaanderen, buiten dan echt de kustregio. Zeewind speelt ook een rol. Ze zitten daar vandaag en morgen ook met 25°C.

Zo 0u is ook van deze morgen nog.

SzgoTTS.png

Deze is van GFS deze avond.

Vlissingen is nu wel niet echt representatief voor ergens in Vlaanderen, buiten dan echt de kustregio. Zeewind speelt ook een rol. Ze zitten daar vandaag en morgen ook met 25°C.

Zo 0u is ook van deze morgen nog.

SzgoTTS.png

Deze is van GFS deze avond.
Laat dit nu net zijn waar ik woon (Oostkust) ;), dus voor mij is het wel representatief.
Mij boeit het bijvoorbeeld vrij weinig dat het in pakweg Limburg 38 graden wordt want ik kom daar toch niet.
Vandaar dat ik hier zelden 'algemene' pluimen ga posten want iedereen woont ergens anders nietwaar.

Terug
Bovenaan