Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hier hetzelfde. Deze morgen opgestaan met grijs weer en 19 °C ofzo, ik was er zowaar tevreden mee. Ook wel mooie timing aangezien ik een kostuum moet dragen.Na die vrij lange periode met hoge temperaturen is het wel leuk om eens een dag verkoeling te hebben, al was het maar om het huis eens goed te kunnen verluchten en de temperaturen binnenshuis wat te doen dalen. Vanaf morgen alweer 25, 27, en 29 graden voorspeld hier, dus het is welgekomen.
Daarna lijkt het toch wat meer richting het 'normale' te gaan, met zonnig weer bij zo'n 23 graden. Ideaal voor mij.
Supercell boven provincies luxemburg en Luik als ik de livestream van gisteren bekeek. Gaan daar veel mensen weer hun hart vasthouden.
windy.com geeft dit voorlopig toch ook nog aan, weliswaar een stuk hoger zoals tomski zegtSupercell boven provincies luxemburg en Luik als ik de livestream van gisteren bekeek. Gaan daar veel mensen weer hun hart vasthouden.
Vanaf maandag wordt het (naar mijn mening) ideaal zomerweer. Zo'n 22-23 graden met af en toe eens wat regen (voor de natuur; niet dat ik regen zo leuk vind in de zomer)Van mij mogen die warme dagen toch eens een paar dagen gaan liggen.
Klopt maar eerlijk gezegd zelfs met die temperatuur zal het gwn overdag pokkeheet zijn omdat het de vorbije weken zo warm is geweest.Vanaf maandag wordt het (naar mijn mening) ideaal zomerweer. Zo'n 22-23 graden met af en toe eens wat regen (voor de natuur; niet dat ik regen zo leuk vind in de zomer)
ze voorspellen nachten van 15°, koel genoeg volgens mijKlopt maar eerlijk gezegd zelfs met die temperatuur zal het gwn overdag pokkeheet zijn omdat het de vorbije weken zo warm is geweest.
Tenzij het elke nacht GOED afkoelt
Idem. 30+ werkt op op mijn humeur en ik kan niet veel verdragen. Ook dat zweten bij het minste dat je doet of het feit dat je je huis niet meer afgekoeld krijgt. Gelukkig ziet het er volgende week al een stuk aangenamer uit.Van mij mogen die warme dagen toch eens een paar dagen gaan liggen.
Het meest vervelende is die hoge minima de laatste tijd

Gelukzak, hier nog 25.Vannacht was het afgekoeld tot 22° in de slaapkamer. Echt zo slecht geslapen.![]()