Lees jij de (digitale) krant?

Heb jij een abonnement op de (digitale) krant of de betalende artikels van een krantentitel?

  • Ja, ik heb één abonnement op een papieren krant

    Stemmen: 10 9,7%
  • Ja, ik heb meerdere abonnementen op verschillende papieren kranten

    Stemmen: 4 3,9%
  • Ja, ik heb een digitaal krantenabonnement of abonnement op de betalende artikels van een krant

    Stemmen: 41 39,8%
  • Nee, maar ik kijk wel eens naar de gratis artikels of titels.

    Stemmen: 26 25,2%
  • Nee, (Belgische) kranten en hun nieuwsgeving interesseren mij niet.

    Stemmen: 5 4,9%
  • Ja, ik lees digitaal via een abonnement dat ik deel met anderen

    Stemmen: 17 16,5%

  • Totaal aantal stemmers
    103

Benieuwd hoeveel meer de kranten en abonnementen gaan stijgen in kostprijs. Sowieso slagen de meeste uitgevers de prijs al 1/2 keer per jaar op, maar met deze verandering in het vooruitzicht, gaan er toch nog veel mensen afhaken van hun abonnementen. Zelfs de promotiehoppers die elk jaar van naam of buur veranderen, zie ik zelfs met kortingsacties nog van gedacht veranderen.

Ergens gaan ze het geld vandaan moeten halen, maar kben benieuwd hoeveel ze gaan opvangen met nog meer reclame(voor hun webshops), ontslagen, mindere klantenserivce... Onderhandelingen met Bpost en PPP over de bedeling zijn nog gaande. Ik vraag me af hoeveel meer aandeel PPP zal krijgen over de bezorging.

Zal fijn zijn voor al die mensen die zeggen "ik ben geen racist, maar das wel een alochtoon die de krant hier rond rondbrengt hé" :unsure: God verbiedt dat die mensen een nog hogere werkdruk krijgen voor het kleine loon dat ze ontvangen.
 
Ik heb een abonnement op HLN via een soort koppelverkoop (anders had ik wel een andere krant genomen). Zo zou ik graag een abonnement hebben op De Tijd maar de kostprijs houdt me nog tegen.

Speaking of which, ik zag vandaag een erg interessant digitaal artikel op De Tijd verschijnen maar kan het dus niet openklikken. Als ik dat in de papieren krant wil lezen, moet ik dan de krant van vandaag kopen of die van morgen?
 
Ik heb een abonnement op HLN via een soort koppelverkoop (anders had ik wel een andere krant genomen). Zo zou ik graag een abonnement hebben op De Tijd maar de kostprijs houdt me nog tegen.

Speaking of which, ik zag vandaag een erg interessant digitaal artikel op De Tijd verschijnen maar kan het dus niet openklikken. Als ik dat in de papieren krant wil lezen, moet ik dan de krant van vandaag kopen of die van morgen?
Gewoon online abonnement aangaan, artikel lezen, en abonnement opzeggen. (je hebt recht om binnen 14 dagen op te zeggen):
 
Ik heb een abonnement op HLN via een soort koppelverkoop (anders had ik wel een andere krant genomen). Zo zou ik graag een abonnement hebben op De Tijd maar de kostprijs houdt me nog tegen.

Speaking of which, ik zag vandaag een erg interessant digitaal artikel op De Tijd verschijnen maar kan het dus niet openklikken. Als ik dat in de papieren krant wil lezen, moet ik dan de krant van vandaag kopen of die van morgen?
Javascript even uitzetten en je kan ook achter de paywall om het artikel te lezen.
 
Ik heb een abonnement op HLN via een soort koppelverkoop (anders had ik wel een andere krant genomen). Zo zou ik graag een abonnement hebben op De Tijd maar de kostprijs houdt me nog tegen.

Speaking of which, ik zag vandaag een erg interessant digitaal artikel op De Tijd verschijnen maar kan het dus niet openklikken. Als ik dat in de papieren krant wil lezen, moet ik dan de krant van vandaag kopen of die van morgen?

Je kan gratis lezen in bibliotheek van gent.

 
Terug
Bovenaan