Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Efkes verduidelijken:Wtf, dat is toch basis bij tekstverwerking? Echt, my mind is blown dat jullie dat niet weten (en zeker dat er een it'er tussen zit die dat niet weet).
Dit is bijna nog meer wtf dan de tekeningen op de verkeersborden niet begrijpen.
De wereld is om zeep.

Vind ik toch ook heel raar. Hoe traag gaat uw werk dan als je dat niet wist? Of je zou heel goed met de shortcuts op uw toetsenbord moeten werken waardoor ge uw muis niet gebruikt.Wtf, dat is toch basis bij tekstverwerking? Echt, my mind is blown dat jullie dat niet weten (en zeker dat er een it'er tussen zit die dat niet weet).
Dit is bijna nog meer wtf dan de tekeningen op de verkeersborden niet begrijpen.
De wereld is om zeep.
Dat van die 1x klikken snap ik nog altijd niet. Als ik 1x klik dan doet die niks, als ik 1x klik en sleep (+ de klik ingedrukt hou) dan selecteert die idd een letter, maar dat is toch altijd al zo geweest? Maar zonder te slepen lukt dat toch niet?Als je 1 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij letter per letter. Als je 2 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij woord per woord. 10 seconden geleden ontdekt![]()
Maar eerlijk gezegd als ik code zou moeten selecteren dan ga ik eerder shortcuts om 1) woord per woord te selecteren of 2) heel de zin en dan vervolgens met pijltjes.Wtf, dat is toch basis bij tekstverwerking? Echt, my mind is blown dat jullie dat niet weten (en zeker dat er een it'er tussen zit die dat niet weet).
De wereld is om zeep.

Dubbelklik en slepenDat van die 1x klikken snap ik nog altijd niet. Als ik 1x klik dan doet die niks, als ik 1x klik en sleep (+ de klik ingedrukt hou) dan selecteert die idd een letter, maar dat is toch altijd al zo geweest? Maar zonder te slepen lukt dat toch niet?
'k Heb daar vroeger nog straf voor gehad op school in't eerste leerjaar, omdat ik negerinnentetten tegen melocakes zei. Mij van geen kwaad bewust natuurlijk omdat dat thuis ook zo gezegd werd. Hupla, mocht ik in de klas van die van 't tweede gaan straf schrijven. Genant, mandat zwarte piet en negerinnetetten rasictisch zijn.

OMG. Ook nieuw voor mij.3 keer is heel het stuk, ook letterlijk nu pas ontdekt.
Amai, wist ik totaal niet.10 jaar geleden op mijn eerste job:
'Als ge met uw vensterke schudt, dan minimaliseren alle andere openstaande schermen'
Ja, maar dan is je huidig venster ook weg.Je moet niets doen met je muis, gewoon windows + d indrukken.![]()

Gewoon opnieuw op klikken.Ja, maar dan is je huidig venster ook weg.![]()

WTF? Ik zit dat altijd allemaal maar weg te klikken. Ik had pas recent ontdekt dat als je rechtsonderaan klikt je naar bureaublad gaat en nu dit.10 jaar geleden op mijn eerste job:
'Als ge met uw vensterke schudt, dan minimaliseren alle andere openstaande schermen'

www.windowscentral.com