Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gohja, 2j geleden vierden ze daar ook hun overwinning, maar net die overwinning verzegelde de degradatie toen voor Espanyol. De supporters kwamen toen op't veld en werd het gewoon gevaarlijk. Door die sproeiers nu aan te zetten werden ze 'vriendelijk' gepusht om naar binnen te gaan.Wat een losers, direct die sproeiers aan.. khoop da ze nog degraderen
Gerard Martin, Araujo, Pablo Torre (verhuur best) en Pau Torre mogen weg. Dan kijken wat de keepers gaan doen, ik denk dat Szcesny een jaar bijtekent en het een tweestrijd zal worden met Ter Stegen, Iñaki Peña denk ik weg gezien hij geen 3e keeper zal willen zijn.Had mijn post net nog aangepast séGrotendeels akkoord. De keeperskwestie heb je nog niet besproken. Ter Stegen opnieuw of nog één jaar verdergaan met de Pool?
Of een betaalbaar jonge keeper halen?
Van Ferran ben ik echt niet overtuigd, zeker om een heel jaar in de spits te lopen.

Gisteren nochtans 1x een goede save moeten maken en dat deed ie dan ook wel, ook uit doel komen bijna naar de middellijn, wat belangrijk is met hoe Barça nu speelt, doet hij voorlopig quasi perfect (wat me meer stoort is het aantal penalty's dat hij maakt).Die paar wedstrijden van Barca die ik gezien heb, lieten mij toch duidelijk blijken dat Szczeszny te kort komt voor dat niveau. Je gaat geen CL winnen met die man in doel.
Hopelijk wordt die geen blok aan jullie been.Vandaag bevestigde wat ik afgelopen week zei, Lewandowski heeft quasi alle ballen verloren gespeeld en was belabberd slecht. Ter Stegen heeft 3x in actie moeten schieten, het heeft er 3x niet uit gezien (waarvan de laatste keer gewoon ronduit lachwekkend hoe hij daar in doel staat).
Real gewonnen tegen 9 man van Sevilla, de houding van Real Madrid TV --> Ja nu de Liga gedaan is geven ze opeens een rode kaart aan de tegenstander, dat zouden ze nooit gedaan hebben als we nog een kans hadden om kampioen te worden... Of hoe fanatiek een officieel kanaal van een zogezegde topploeg wel niet kan/mag/moet zijn.

Hmm, dubbel gevoel toch wel. Voor het seizoen had ik gezegd dit wel echt zijn laatste seizoen zou zijn, maar nu. Pfff, ik weet het niet.Modric verlaat dan toch Real Madrid: