Général Zantas
Well-known member
Wat een onzin dat zo'n mooi doelpunt afgekeurd wordt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In eerste instantie, de ref, Gilles de Bilde en de fanatico's:Terechte beslissing hoor.
Moet 'm zen arm afhakken of zo? Beetje serieus blijven thanks.
Ook vrij uitzonderlijk dat de ref de VAR hierbij overrulede.In eerste instantie, de ref, Gilles de Bilde en de fanatico's:
"Arm tegen het lichaam".
In tweede instantie toen bleek dat de arm niet tegen het lichaam was:
"Euh... Hij kan moeilijk zijn arm wegtoveren".
LOL, nog nooit meegemaakt. Een schot op doel, handsbal die het schot blokkeert, arm NIET tegen het lichaam en geen penalty.
Of je laat je inzakken na een voorsprong van 1 doelpunt en krijg nóg meer kansen tegen... Ik herinner me het Barça van Van Gaal anno 2000 nog, was elke keer datzelfde verhaal. Geweldig goed spelen, oeps, we hebben een goal gescoord, allemaal naar achteren kruipen mensen. En dan toch nog een goal tegenkrijgen en opeens niet meer weten hoe je moet aanvallen.Los daarvan, Barcelona kan echt geen match killen. In min 90 uw verdediging ter hoogte van de middenlijn is eigenlijk complete waanzin. Zeker als die 4-3 op krak dezelfde manier viel.
Doe 5% van wat atlético doet (of union for that matter lol) En je komt niet in de problemen
VAR mag ook helemaal niet tussenkomen tenzij het een zeer duidelijke vergissing is van de ref. Nu ja, als de VAR van de penalty van Tchouameni dat natuurlijk vindt dat het een penalty is vanwege overduidelijk hands, snap ik ergens wel dat de VAR hier ook even aan (dezelfde) alarmbel trekt.Ook vrij uitzonderlijk dat de ref de VAR hierbij overrulede.
Aangezien ze nu al op het randje van finale Champions League staan en de supercup, beker en hoogstwaarschijnlijk de competitie ook nog winnen lijkt met dat vrij duidelijk haha.Ik vraag me oprecht wat dit barca zou kunnen klaarspelen als die effectief terug n solide en wereldklasse verdediging zou hebben..

Tja, ik kan dat 'affluiten' van de goal van Fermin iets meer begrijpen. Die hands van Real was eigenlijk meer langs het lichaam. Maar toch stel ik mij er vragen bij als voetbalfan. Hij doet dit helemaal niet expres.La explicación al “menos mal” de Martínez Munuera en el VAR durante el Clásico
En la revisión del gol anulado a Fermín se puede escuchar al colegiado alicantino aliviado tras ver una mano que se les había pasado en directowww.marca.com
Blijkbaar werd er na het zien van hands van Fermin in de VAR-ruimte "menos mal" gezegd door één van de VAR-refs (alle chance)...
Als het er nu nog niet dik op ligt dat Real Madrid wel degelijk "iets" beweegt bij de scheidsrechters... Dan is het na gisterenavond toch wel zeer duidelijk.
Uitleg van de Madrileense pers => De VAR-refs waren gewoon opgelucht dat ze de scheidsrechter op het veld konden helpen, vandaar de uitdrukking van opluchting![]()
Wedstrijd moet nog gespeeld worden héSebiet kampioen op t veld van Espanyol, zalig

Serieus? WtfZou een wagen zijn ingereden op mensen buiten het stadion? Snap wel niet goed waarom die supporters in het stadion dan zo zot zitten te doen.
En anders zondag in eigen stadion he, ook zaligSebiet kampioen op t veld van Espanyol, zalig